וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים ברומא: סביליה הודיעה על חזרתו של מונצ'י

המנהל הספורטיבי שהפך לאגדה בסביליה, חוזר למועדון שבו הוא בילה כמעט כל הקריירה. היה זה שהביא לאנדלוסים את דני אלבס ואיבן ראקיטיץ'

אחרי שתי עונות לא מוצלחות במיוחד ברומא, סביליה הודיעה היום (ראשון) על חזרתו של מונצ'י, המנהל הספורטיבי שנחשב ל"גאון הרכש" והיה חלק ממועדון מצליח מאוד בשנים האחרונות. במונצ'י התעניינה גם ארסנל, אותה מאמן אונאי אמרי מאמן סביליה בעונה שעברה, אבל האנדלוסים הצליחו להחתים אותו מחדש כשהם בעיצומה של תקופה רעה מאוד מבחינתם.

מונצ'י, 50, החל את הקריירה שלו כשוער בסביליה ושימש כמנהל הטכני מ-2000 ועד 2017. מונצ'י נחשב לגאון בספרד, אבל ממש לא פופולארי ברומא, גם בשל ההחלטה לוותר על נאינגולאן לטובת אינטר. מונצ'י היה זה שאמון על החתמות של שחקנים כמו דני אלבס ואיבן ראקיטיץ' שנמכרו בכסף גדול לברצלונה וגם "גידל" שחקנים כמו סרחיו ראמוס, חסוס נבאר ואלברטו מורנו.

כעת, הוא יעבוד על שחקני רכש לעונה הבאה, כאשר המועדון נמצא בעיצומו של משבר גדול שכלל הדחה מפתיעה מאוד מאירופה על ידי סלביה פראג ורצף הפסדים שנקטע רק במחזור האחרון והרחיק מאוד את הקבוצה מהמאבק על המקום הרביעי. כזכור, מי שיחבור למונצ'י בעונה הבאה הוא מונס דאבור. חלוץ זלצבורג ונבחרת ישראל חתם בקבוצה לעונה הבאה תמורת 15 מיליון יורו והפך לשחקן הישראלי הכי יקר.

מונצ'י המנהל הספורטיבי של רומא. GettyImages
חוזר למקומו הטבעי. מונצ'י/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מונצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully