וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בקהאם לא פוסל החתמה של מסי ורונאלדו בקבוצתו החדשה

הבעלים של אינטר מיאמי שתשחק ב-MLS, התייחס להחתמה אפשרית של צמד כוכבי העל: "הם משחקים ברמה כל כך גבוהה, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות"

עריכת וידאו: מתן חדד

דייויד בקהאם עובד כבר הרבה זמן על הקמתה של אינטר מיאמי, הקבוצה החדשה שבבעלותו ושבעונה הבאה תצטרף לליגת ה-MLS שבארה"ב. בקהאם, שכיכב כשחקן במנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, הבטיח להביא שמות גדולים למועדון. מה זה גדולים? כמו הגדולים מכולם כמו מסי ורונאלדו הוזכרו כמועמדים לחזק את הקבוצה בעתיד.

רונאלדו עם מסי. GettyImages
ישחקו יחד באותה קבוצה? מסי ורונאלדו/GettyImages

בקהאם סיפק ציטוטים מעניינים לגבי האפשרות להביא את השניים ואמר: "לכל אחד יש את רשימת המועמדים שלו. אם אתה מסתכל על מסי ורונאלדו, אפשר לראות שלמרות שהם בשלב מאוחר של הקריירה שלהם, הם עדיין בשיאם. הם משחקים ברמה כל כך גבוהה וקשה לראות אותם עוזבים את המועדון שלהם, אבל נראה. אתה אף פעם לא יכול לדעת מה קורה בכדורגל".

"כארגון, כמועדון, אנחנו מתחילים לחפש שחקנים ואפשרויות. יש לנו קבוצה נהדרת ונחבר את כל החלקים ביחד, אבל אנחנו צריכים להזדרז", הוסיף בקהאם.

כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר פרגן לאולה גונאר סולשיאר, המאמן הנוכחי ששיחק איתו בשדים האדומים וזכה איתו בליגת האלופות עם ה-1:2 הבלתי נשכח על באיירן מינכן. "אולה מקבל כבוד מהשחקנים. הוא כבר היה שם ברמות הכי גבוהות וניצח. כמאמן הוא עושה את הדברים בצורה טבעית. הוא מקובל לא רק על ידי השחקנים הצעירים. גם התמיכה של פרגוסון עזרה לו וכשאתה משיג תוצאות כמו שהוא השיג, זה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully