וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים מסבירים: ההרחקות באמצעות ה-VAR היו מוצדקות

17.3.2019 / 10:16

באיגוד הגיבו לעליהום שנוצר בעקבות האדומים למאבוקה ופוצ'יבה: "אנשים שלא מכירים את החוקה. ברגע ששחקן פוגע בשחקן עם הפקקים נגמר הסיפור. אין שיקול דעת". באשר לסחבת: "הדיוק גובר על הזמן"

מנהלת ליגת העל

באיגוד השופטים מרוצים הבוקר (ראשון) מהשימוש ב-VAR אתמול ומההחלטות שהתקבלו בשני המשחקים בפלייאוף העליון בהם עשו שימוש במערכת. "שני הכרטיסים האדומים שהוצאו למאבוקה ולפוצ'יבה היו מוצדקים. שניהם לא הוצאו על ידי השופטים תוך כדי המשחק אלא רק אחרי ההתערבות של שופטי הווידאו". אמרו הבוקר בסיפוק באיגוד השופטים. "אדלר בחיפה וגרינפלד בנתניה צדקו כשהמליצו לפוקסמן ולבן אברהם להוציא אדומים והכרטיסים נשלפו בזכות השימוש בווידאו".

דוד פוקסמן שופט המשחק מרחיק את ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
החלטה נכונה? דוד פוקסמן מרחיק את מאבוקה/אדריאן הרבשטיין

בכל הקשור למהות העבירות ולכרטיסים האדומים לשני השחקנים מבהירים באיגוד: "אנשים שלא מכירים את החוקה, לא מבינים. ברגע ששחקן פוגע בשחקן עם הפקקים נגמר הסיפור. אין כאן בכלל שאלה. גם מאבוקה וגם פוצ'יבה פוגעים בחזיזה ובקנדיל עם הפקקים בגוף שלהם. אין כאן בכלל מקום לשיקול דעת וזה לא משנה אם זה היה בכוונה או לא. השופט לא צריך לשקול האם היתה כאן עבירה בלתי ספורטיבית במתכוון אלא רק האם היה כאן משחק מסוכן. השחקנים צריכים מעתה להיזהר הרבה יותר על החברים שלהם. להימנע מקפיצות כאלה באוויר שמסתיימות בפגיעה בגוף של השחקן".

באשר לזמן הרב שלקח לכל החלטה להתקבל אמרו הבוקר באיגוד: "הדיוק גובר על הזמן. מה שחשוב זה שתתקבל החלטה מדויקת ולא האם זה ייקח עוד דקה או שלוש דקות".

אגב, ביקורת מסויימת בכל זאת הושמעה והיא על אי פסילת הפנדל בפעם השנייה לטובת בני יהודה. דוד פוקסמן היה צריך לפסול גם את הפנדל השני ולהורות שוב על בעיטה חוזרת כפי שעשה בפנדל הראשון בגלל כניסת שחקני בני יהודה לרחבה כמו בבעיטה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully