וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאוכזבת מהיכולת ומהשופט: "מאיפה הוא המציא את האדום?"

17.3.2019 / 8:57

במועדון כעסו על דוד פוקסמן שהרחיק את מאבוקה: "שערורייה שהולך לטלוויזיה ומחליט לתת אדום". איטורה לא צפוי להמשיך, עוואד מאוכזב

מנהלת ליגת העל

עיקרי הדברים:

- ביקורות במכבי חיפה על היכולת "שיחקנו לא חכם"

- זעם על השופט "אולי ה-VAR צריך VAR".

- איטורה לא צפוי להמשיך. מכבי חיפה תצרף קשר נוסף, מוחמד עוואד מאוכזב ממעמדו.

- עוזר המאמן דרבן את השחקנים בסיום: "תחשבו רק על המטרה - אירופה. רמי גרשון עשוי לקבל זימון לנבחרת.

מנואל איטורה, נטע לביא שחקני מכבי חיפה מתלוננים לדוד פוקסמן שופט המשחק. אדריאן הרבשטיין
לא צפו להמשיך. מנואל איטורה, משמאל/אדריאן הרבשטיין

1. אכזבה מאיטורה, עוואד הפך לחלוץ הרביעי

אכזבה עצומה במכבי חיפה אחרי ההפסד 2:0 לבני יהודה אמש (שבת), שהיה הפסד הבכורה בליגה מאז הגיע המאמן מרקו בלבול למועדון העונה. בחיפה התאכזבו מאוד מהיכולת ובייחוד מחוסר היצירתיות שהציגה הקבוצה מול המשחק ההגנתי של היריבה. "לא היינו יצירתיים מספיק", אמר שחקן בקבוצה, "אי אפשר לנצח משחק בסגנון כזה בלי שום דאבל פס או בלי בעיטות מרחוק. שיחקנו לא חכם".

בלבול עצמו התייחס לביקורות על ההרכב שעלה איתו, ועל כך שמנואל איטורה,מוחמד אבו פאני ונטע לביא שיחקו בסגנון דומה. "ניצחנו במערך דומה בעבר עם הרכב כמעט זהה". אגב, איטורה קיבל אתמול הזדמנות ראשונה בהרכב, אך הוחלף במחצית בגלל הכרטיס האדום לארנסט מאבוקה. בחיפה הגדירו את הופעתו כסבירה, אך ההערכה כעת שהשחקן לא ימשיך במועדון בעונה הבאה, ובקבוצה יחתימו קשר אחר במקומו. מי שמאוכזב גם כן מכך שלא שיחק אתמול ובכלל מכך שכמות הדקות שלו ירדה משמעותית, הוא מוחמד עוואד שהפך מהחלוץ המוביל לחלוץ רביעי.

עוד באותו נושא

מרקו בלבול: "היה חסר לי רצון אצל השחקנים". יוסי אבוקסיס: "התוצאה מקפחת"

לכתבה המלאה
דוד פוקסמן שופט המשחק מרחיק את ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הרחקה שגויה? דוד פוקסמן עם מאבוקה/אדריאן הרבשטיין

2. אולי צריך VAR ל-VAR

ביום חמישי, במסיבת העיתונאים שלפני המשחק, הצהיר בלבול שהוא מעריץ של מערכת ה-VAR. אתמול בחיפה לא העריצו כלל את המערכת והעבירו ביקורת קשה על השופט דוד פוקסמן: "אולי היה פנדל", וגם זה לא בטוח, אבל מאיפה הוא המציא את האדום?", תהה שחקן במכבי חיפה, "אולי בארץ בשלב הזה צריך VAR ל-VAR".

בקבוצה זעמו על האדום שקיבל מאבוקה ואמרו שלא ברור איך השופט נתן עונש כפול' שכן ברור היה לטענתם שלא מדובר בעבירה מכונונת שאינה חלק מהמשחק. "ההרחקה גמרה לנו את המשחק"' קבע גורם במערכת, "שערורייה שהשופט הולך לטלויזיה ומחליט לתת אדום. הוא הרי ראה את המכה כבר במגרש, אז מה היה שונה כל כך במה שהוא ראה בטלויזיה".

עוזר מאמן מכבי חיפה לואיס בואה מורטה. אדריאן הרבשטיין
המנטור של מכבי חיפה. בואה מורטה/אדריאן הרבשטיין

3. בואה מורטה על תקן המנטור

בסיום המשחק ריכז עוזר המאמן הפורטוגלי לואיס בואה מורטה את השחקנים במעגל ואמר להם: "תעזבו את המשחק הזה ומה שהיה היום, יש עוד הרבה משחקים עד סוף העונה ואנחנו צריכים להסתכל על דבר אחד על מטרה אחת והיא להשיג את הכרטיס לאירופה". עוזר המאמן רצה לדרבן את השחקנים, כשבחיפה מקווים שההפסד הראשון בעידן בלבול במסגרת הליגה לא ישפיע על השחקנים והתקווה היא לנצח כבר נגד מכבי תל אביב בעוד שבועיים.

"אף אחד לא אוהב שחוגגים מולו אליפות", קבע שחקן בקבוצה, "זה יהיה משחק קשה אבל נבוא לנצח". רז מאיר יהיה מגן ימני במשחק נגד האלופה הנכנסת במקומו של מאבוקה, כשרמי גרשון צפוי לאייש את עמדת המגן השמאלי. אגב, גרשון עשוי לקבל זימון לנבחרת, שכן הוא ברשימת ההמתנה, והפציעה של חאתם עבד אלחמיד עשויה להביא לזימונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully