וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "היה חסר לי רצון אצל השחקנים". יוסי אבוקסיס: "התוצאה מקפחת"

16.3.2019 / 22:44

מאמן מכבי חיפה לא האשים את ה-VAR לאחר ההפסד לבני יהודה "האשמה היא בנו". המאמן היריב התמוגג: "תענוג, משחק יוצא מהכלל"

מנהלת ליגת העל

בווידאו: ה-VAR נכנס לפעולה בליגת העל

מרקו בלבול רשם הערב (שבת) את הפסד הבכורה שלו בליגת העל כמאמן מכבי חיפה, שנכנעה בביתה 2:0 לבני יהודה במחזור הראשון של הפלייאוף העליון. על כן, עלולים הירוקים לאבד את המקום השני בטבלה למכבי נתניה, אם זו תנצח מחר בביתה את הפועל באר שבע. הזהובים, מנגד, השיגו עוד ניצחון מרשים בעונה הנהדרת המרשימה - כל זה ללא מאוויס צ'יבוטה, שי קונסטנטין ואיסמעילה סורו. יקוב סילבסטר התכבד בצמד השערים - הראשון בדקה ה-24, השני בפנדל בדקה ה-45, לאחר שדוד פוקסמן נעזר ב-VAR כדי להצביע על הנקודה הלבנה.

"ה-VAR בדרך כלל עושה צדק איפה שהעין האנושית יכולה לטעות, לפעמים אתה בצד הלא נכון שלו אבל אני עדיין בעד הטכנולוגיה הזאת", אמר בלבול. "ראיתי שארנסט מאבוקה הלך על הכדור והשחקן נתקע בו, אבל זה כבר לא חשוב. אנחנו מאוד מאוכזבים להפסיד מול הקהל שלנו בבית. בני יהודה שיחקו נמוך וצפוף מאוד. לא מצאנו שטחים, לא היינו חכמים במשחק שלנו, לא יצרנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח. כשהיינו בפיגור 2:0 ועם שחקן פחות היה קשה מאוד לרדוף אחריהם. אנחנו צריכים לראות מה עשינו לא טוב היום. האשמה היא בנו, צריך לראות מה לתקן ולהמשיך הלאה. היה חסר לי רצון ואגרסיביות אצל השחקנים שלי. האם אני קונה הפסד כל 12 משחקים? אני לא אוהב להפסיד, לא משנה מתי".

המאמן המנצח יוסי אבוקסיס סיכם: "זה תענוג הניצחון הזה. אמרתי לשחקנים שלא נתייחס להפסדים, אבל שנמשיך ביכולת. נתנו להם לשלוט במשחק, אבל בכדורגל מזמן שליטה לא מנצחת משחקים. התוצאה אפילו מקפחת אותנו, יכולנו להגדיל אותה. השחקנים נתנו משחק יוצא מן הכלל. זה ניצחון מאוד מאוד חשוב. דיברנו על זה שניצחון ישאיר אותנו בקרב על המקום השני. זה לא מובן מאליו שהגענו לפלייאוף העליון השנה". על יקוב סילבסטר אמר המאמן: "זה שחקן שחיכינו לו. ברגע שבית"ר ירושלים שיחררו אותו רצינו להביא אותו. שחקן חכם ומנוסה, הוא עזר לנו עד עכשיו ומקווה שהוא יעזור לנו עד הסוף".

יקוב סילבסטר סיכם: "זה נחמד להבקיע את שערי הניצחון, אבל הדבר הכי חשוב זה לנצח ולהשיג שלוש נקודות. אנחנו שמחים מאוד. אני כאן כדי לכבוש שערים. השחקנים עוזרים לי לכבוש ואני עוזר להם כשאני מבקיע, זה טוב לכל הצדדים. טוב לי כאן".

יקוב סילבסטר שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
מצטנע. סילבסטר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully