וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו לא צפוי לשחק שוב העונה, אלונה ברקת הגיעה לביקור

17.3.2019 / 8:20

בבאר שבע מאוכזבים מהקשר שנתפס נוהג בשיכרות לא בפעם הראשונה. טאפוקו יתפוס את מקומו בהרכב, אלונה ביקרה במועדון אחרי תקופה ארוכה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

אכזבה רבה בהפועל באר שבע מההתנהגות של ג'ון אוגו שנתפס אתמול (שבת) לפנות בוקר, כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול אחרי בילוי לילי בתל אביב. מאחר שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לאוגו, כעסו עליו מאוד במועדון והוחלט בשל כך להשעותו. השחקן הגיע אתמול לאימון במועדון אחר הצהריים ושמע מהמנכ"ל אסי רחמים כי הוחלט להשעותו.

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. דני מרון
יישב כנראה על הספסל עד סוף העונה. ג'ון אוגו/דני מרון

בלי קשר לאירוע בתל אביב בסוף השבוע במהלכו נתפס אוגו, בבאר שבע תיכננו בכל מקרה להדיח את הניגרי מההרכב למשחק הלילה מול מכבי נתניה מאחר שהוא היה חלש מאוד במשחק האחרון מול בני סכנין. בקבוצה מרגישים שהם צריכים להתחיל להריץ את קווין טאפוקו שיפתח הערב בהרכב מאחר שהוא שחקן העתיד של הקבוצה ומי שאמור להיות הקשר האחורי בעונה הבאה במקום אוגו.

ההערכה היא שאוגו לא יחזור עוד לשחק העונה ולבטח לא ישוב להיות שחקן הרכב. אגב, לכל האירועים אתמול שכללו גם את פציעתו של חאתם עבד אלחמיד, היתה שותפה הבעלים אלונה ברקת שהגיעה לביקור במועדון אחרי תקופה ארוכה בה היא לא היתה נוכחת. ברקת ממשיכה להבהיר בכל הזדמנות כי המועדון יהיה חזק בעונה הבאה וימשיך ליהנות מתקציב גבוה. מיגל ויטור יחזור הערב להרכב הקבוצה וישחק לצד לואי טהא או שיר צדק. מי שיפתח כמגן שמאלי הוא בן תורג'מן מאחר שאורן ביטון מורחק ואלחמיד פצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully