וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "נמאס לי מזה שאומרים שאנחנו לא מספיק טובים"

16.3.2019 / 23:18

הפועל חולון סגרה סיבוב מושלם בליגה, לראשונה מאז הפועל ירושלים ב-2016. עודד קטש: "יש הרבה תירוצים, אבל במשחק כזה חשוב היינו צריכים להופיע אחרת. כל האחריות עליי". ג'וש אוונס טס לארה"ב מסיבות משפחתיות

באדיבות: One

סיבוב שלם בן 11 מחזורים נותר לסיום העונה הסדירה בליגת העל, וכבר אפשר להעריך בזהירות שהפיינל פור ייערך גם העונה ביד אליהו. הפועל חולון הביסה הערב (שבת) את הפועל ירושלים 82:101 וכבשה את המקום הראשון לפחות ל-20 שעות, עד שמכבי תל אביב תארח מחר את עירוני נהריה.

כך או כך, הירושלמים נראים כמי שאיבדו סיכוי ממשי לסיים את העונה במקום הראשון ולקבוע היכן ייערך אירוע הגמר. באופן תיאורטי, סיבוב מושלם יספיק להם לעקוף את שתי יריבותיהם המושבעות רק אם כל אחת מהן תפסיד לפחות בשלושה משחקים. בהנחה שראשות הטבלה תישאר בידי מכבי או חולון, ההערכה היא כי כל אחת מהן תבחר לקיים את הפיינל פור בתל אביב.

מי שכבר סגרה סיבוב מושלם היא חולון, שסופרת כבר 11 ניצחונות רצופים בליגה - לראשונה מאז ירושלים בעונת 2015/16. "נמאס לי מזה שאומרים שאנחנו לא מספיק טובים", אמר המאמן דן שמיר. "צריך לכבד את החוקים של המשחק, ואנחנו במאזן 4:18 בליגה. יש דברים שאנחנו צריכים לתקן ולעשות יותר טוב, ומה שאנחנו יכולים אנחנו עושים. הדברים שעשינו הגנתית עבדו היום. ירושלים קבוצה מאוד מוכשרת ויש לי הרבה כבוד למה שהיא עושה. קורי וולדן מבצע עבודה נהדרת בכל במשחק, אבל הוא לא צריך להיות השחקן הטוב היחיד שלנו. סקוטי ריינולדס היה אגרסיבי ונתן משחק טוב יותר הערב בהתקפה. זה יתרון גדול בשבילנו".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
בליגה הכל הולך. שמיר/קובי אליהו

ירושלים ספגה מספר תלת ספרתי של נקודות לראשונה זה חמישה חודשים וחצי, ומאמנה עודד קטש סיכם: "זה היה משחק מאוד לא טוב שלנו, ולא אהבתי את הדרך שבה עלינו. חולון הייתה הרבה יותר נחושה ואגרסיבית. יש לנו הרבה מאוד תירוצים, אבל במשחק ליגה כזה חשוב היינו צריכים להופיע אחרת. אצלנו זה תמיד עניין קבוצתי, ולכן כל האחריות עליי".

ג'וש אוונס לא עמד לרשותו של קטש, לאחר שטס לארה"ב בגלל סיבות משפחתיות. "שיחררנו אותו לפני שידענו שאמארה סטודמאייר יכול לשחק כישראלי. זה היה משהו מחושב, ולפעמים יש דברים יותר חשובים בחיים ולכן נתנו לו לנסוע. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לחפות על שחקן כזה או אחר, והפעם לא עשינו את זה".

מפה לשם, ירושלים סופרת כבר שבעה הפסדי ליגה, כשבקופה נותר עוד שליש מהעונה. "היו לנו כמה הפסדים מיותרים, והפעם זה היה מול קבוצה טובה שהייתה עדיפה עלינו. היו משחקים שהגענו עייפים מנטלית ויכול להיות שאנחנו משלמים מחיר על העונה האירופית, אבל הליגה עוד ארוכה ואפשר לתקן".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון הביסה את הפועל ירושלים 82:101 וסגרה סיבוב שני מושלם

לכתבה המלאה
עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
משלמים מחיר על עונה אירופית. קטש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully