וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה את הפועל ירושלים 82:101 וסגרה סיבוב שני מושלם

הקבוצה של דן שמיר חגגה ניצחון 11 רצוף, עלתה זמנית למקום הראשון והגדילה את הפער מירושלים. אקטינס היה נפלא (25 נק' ו-12 ריב'), וולדן הוסיף 16. תומאס קלע 20 למפסידה. אוהדי המארחת מחו נגד קבלת האזרחות של אמארה סטודמאייר, שלא נכלל בסגל

באדיבות: One

המחזור ה-22 בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך בחולון, שם ניצחה הקבוצה המארחת 82:101 את הפועל ירושלים, עלתה לפסגה לפחות באופן זמני ופתחה פער מההקבוצה של עודד קטש במקום השני. האוהדים החולונים מחו לפני ובמהלך המשחק על האזרחות הישראלית שקיבל אמארה סטודמאייר, ואף הביאו לאולם את פדרו גלבאן. כוכב ה-NBA לשעבר, אגב, לא נכלל בסגל של עודד קטש ואמור לערוך את הבכורה המחודשת שלו בליגת העל במחזור הראשון של הסיבוב השלישי.

המשחק הזה הוכרע ברבע השני, אותו ניצחה חולון 11:27 עם כדורסל מצוין. הקבוצה של דן שמיר ברחה ליתרון דו-ספרתי, עליו שמרה עד הסיום. הירושלמים עוד ניסו לבצע קאמבק, אך כל ניסיון כזה נתקל בסל בצד השני, באופן כמעט מיידי, ואחוזים רעים מקו העונשין (12 מ-22) כמובן שלא הוסיפו לכך. בסופו של דבר, בניצוחם של דריון אטקינס (25 נקודות ו-12 ריבאונדים) וקורי וולדן (16) חגגו בחולון ניצחון אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים לקבוצה מהבירה. אם זה לא מספיק, הרי שמדובר בניצחון ליגה 11 ברציפות לקבוצה של שמיר, שסגרה סיבוב שני מושלם ונקי מהפסדים.

גיא פניני שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
חטף מקלחת קרה. פניני/קובי אליהו
אוהדי הפועל חולון מניפים שלט יש מוהל באולם. קובי אליהו
אוהדי חולון במחאה על האזרחות של סטודמאייר/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: דריון אטקינס 25 (ב-22 דקות) ו-12 ריבאונדים, קורי וולדן 16 ו-7 אסיסטים, סקוטי ריינולדס 13 ו-6 אסיסטים, שון ג'ונס 10 ו-9 ריבאונדים, גיא פניני 9, טי ג'יי קליין 9, עמית שמחון 7, דקוואן ג'ונס 7, עמית ארבלי 3, שלומי הרוש 2. הראל דדון שותף (דקה) ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 24 ו-11 ריבאונדים, ג'יימס פלדין 16, תמיר בלאט 14, ג'ייקובאן בראון 9, דשון באטלר 7, דמיטריוס קונגר 5, יוגב אוחיון 3, ליאור אליהו 2 (1 מ-6 מהשדה), בר טימור 2. אלכס צ'וברביץ' שותף (2 דקות) ולא קלע.

שחקני הפועל חולון חוגגים. קובי אליהו
סיבוב שני מושלם. חולון חוגגת/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל חולון פתחה עם שלומי הרוש, קורי וולדן, דקוואן ג'ונס, טי ג'יי קליין ושון ג'ונס, בעוד הירושלמים העלו את תמיר בלאט, יוגב אוחיון, דמיטריוס קונגר, דשון באטלר וטיישון תומאס, ובתום שלוש דקות נטולות הגנות הוליכו המארחים 8:9. קליין קבע 9:14, אולם ג'ייקובן בראון וג'יימס פלדין הפכו ל-14:19 עם ריצת 0:10. המילה האחרונה היתה שייכת לוולדן, שצלף על הבאזר ובתום הרבע הראשון 23:25 לאורחת.

רבע 2:

הקבוצה של קטש הגיעה לארבע דקות רצופות ללא סל, חולון ניצלה זאת לריצת 0:14 בדרך ל-25:32. האדומים הצליחו סוף סוף סוף למצוא את הטבעת אולם קטש ספג עבירה טכנית ודריון אטקינס קבע יתרון שיא של 32:42, ולחדרי ההלבשה ירדו החולונים ביתרון 36:50. אטקינס (13 נקודות) וקורי וולדן (11) היו מעל כולם.

רבע 3:

חולון המשיכה בשלה ושלשה של דקוואן ג'ונס קבעה 42:59. גיא פניני הוסיף אחת משלו, וולדן חדר את האין-הגנה של ירושלים ושון ג'ונס הגדיל את הפער ל-51:72. פלדין ניסה לצמק, אולם עם העליה לרבע המכריע עמד היתרון החולוני על 59:74.

רבע 4:

שום דבר לא ממש השתנה: בכל פעם שהקבוצה של קטש קלעה סל שאמור היה לייצר לה מומנטום, היא ספגה מיד בצד השני. כך היה גם כשטייסון תומאס הוריד ל-80:66, לפני שאטקינס המצוין וריינולדס ענו בשלשות משלהם. שלוש דקות לסיום קבע וולדן 71:90, ומשם ירושלים כמובן לא חזרה. זה נגמר ב-82:101 גדול לחולון.

שחקני הפועל ירושלים- יוגב אוחיון, בר טימור, דימיטריוס קונגר. קובי אליהו
הופעה מאכזבת. אוחיון, טימור וקונגר/קובי אליהו
הקמע של הפועל חולון. קובי אליהו
גם הקמע של חולון פי ג'יי טייגר רוצה אזרחות/קובי אליהו
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. קובי אליהו
הפנים של שחקני ירושלים אומרות הכל/קובי אליהו
עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ספג טכנית ברבע השני. קטש/קובי אליהו
שחקנה של הפועל חולון שון ג'ונס שומר על שחקנה של הפועל ירושלים טיישון תומאס. קובי אליהו
קרב בצבע. שון ג'ונס מול תומאס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully