וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב זקוקה לניצחון כדי לסיים ראשונה

אחרי ההפסד המאכזב לאנאדולו אפס ולפני המחזור הכפול האחרון ביורוליג, הצהובים (נטולי טאריק בלאק) חייבים לגבור בבית על נהריה כדי לסגור את הסיבוב השני בראש הטבלה (18:30, ספורט5). בתחתית: הרצליה מארחת את נס ציונה

באדיבות: One

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל חולון והפועל ירושלים

הסיבוב השני בליגת העל יסתיים ביום שני, אבל כבר מחר (ראשון, 18:30, ספורט5) תוכרע זהות הקבוצה שתסיים אותו במקום הראשון. מכבי תל אביב זקוקה לניצחון ביתי על עירוני נהריה כדי לעשות זאת; הפסד - וראשות הטבלה בשלב הזה תלך להפועל חולון.

הצהובים יתייצבו למפגש עם אריק אלפסי ושחקניו ללא טאריק בלאק, שהצטיין בהפסד הביתי המאכזב לאנאדולו אפס עם 18 נקודות וינוח לקראת המחזור הכפול האחרון של העונה ביורוליג - ביום רביעי בבית נגד ז'לגיריס קובנה וביום שישי בחוץ נגד חימקי מוסקבה.

על אף הצרות בזירה האירופית, מכבי פורחת בליגה ונמצאת בעיצומו של רצף הניצחונות הממושך ביותר שלה העונה - חמישה במספר. ספק אם נהריה, במצבה, מסוגלת לעצור אותה: מאז הניצחון המפתיע על הפועל ירושלים, לפני חודש וחצי, היא לא הצליחה לנצח ונקלעה לרצף של חמישה הפסדים שסיבך אותה בתחתית.

מי שאורבת לנהריינים בתחתית היא בני הרצליה, שתארח גם כן ב-18:30 (אולם היובל) את עירוני נס ציונה, ותוכל להשתוות אליהם אם תנצח ולעלות אל מעל הקו האדום. קל זה לא יהיה לקבוצה שלא ניצחה כבר סיבוב שלם וסוחבת 11 הפסדים רצופים על גבה. הכתומים סיימו את הקמפיין האירופי המוצלח שלהם, ויתפנו מעתה להתרכז בליגה בלבד.

שחקני מכבי תל אביב יובל זוסמן, דיאנדרה קיין. קובי אליהו
לא רוצים לאבד את הפסגה. זוסמן וקיין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully