וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התאונה: חאתם עבד אלחמיד יחמיץ את משחקי נבחרת ישראל

16.3.2019 / 22:33

אכזבה בנבחרת: שחקן הפועל באר שבע, שהיה מועמד לפתוח מול סלובניה, הצטווה על ידי הרופאים מנוחה של מספר ימים בשל הפגיעה בראשו. בלם אחר יוזמן?

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל באר שבע מספרים הערב (שבת) שחאתם עבד אלחמיד לא יוכל ליטול חלק במשחקים הקרובים של נבחרת ישראל במוקדמות היורו מול סלובניה ואוסטריה בשל מצבו. הבלם נפצע הערב בתאונת דרכים כשהיה בדרכו לאימון הקבוצה, הובהל לבדיקת סי. טי. ראש בבית החולים סורוקה ולמרות שהבדיקה הייתה תקינה, הוא עשוי להישאר להשגחה בבית החולים מאחר שמדובר בפגיעת ראש. הרופאים ציוו עליו לנוח מספר ימים, כך שלא יוכל לקחת חלק באימונים הקרובים של אנדי הרצוג.

בהפועל באר שבע כבר החליטו שהוא בכל מקרה לא יהיה בסגל למשחק מחר מול מכבי נתניה ואחרי שגורמים במועדון ראו מה מצבו, הם הביעו ספק באשר ליכולתו של הבלם שנמצא בכושר טוב מאוד להתאושש תוך יומיים לתחילת האימונים של הנבחרת. מדובר בחדשות רעות מאוד עבור המאמן אנדי הרצוג, שבנה על שחקן הפועל באר שבע כאחד משלושת הבלמים במשחק הראשון של הנבחרת במוקדמות יורו 2020, ביום חמישי הקרוב מול סלובניה.

כעת עשויים בנבחרת להזמין בלם אחר לסגל. "מחזיקים אצבעות שחאתם יוכל להיות בסגל", אמר גורם בנבחרת מוקדם יותר הערב, "הוא נמצא בכושר טוב, אבל הדבר הכי חשוב זה בריאות השחקן ולכן צריך עוד זמן כדי להחליט מה לעשות".

שחקן נבחרת ישראל, חאתם עבד אלחמיד. קובי אליהו
היה מועמד להרכב. חאתם עבד אלחמיד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully