וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל אחרי הפרישה מאינדיאן וולס: "עצוב, מרגיש בנחיתות בהשוואה ליריביי"

ה"קלאסיקו" בוטל, רוג'ר פדרר עלה אוטומטית לגמר ויפגוש את דומיניק תים, הברך ממשיכה לפגוע בספרדי שהודה שהוא מתוסכל: "רוצה לסבול פחות, זה קשה מנטלית"

רפאל נדאל. רויטרס
הברך לא במצב טוב. נדאל/רויטרס

אכזבה גדולה לחובבי הטניס: רפאל נדאל הודיע היום (שבת) על פרישה מטורניר אינדיאן וולס, ולא יפגוש את רוג'ר פדרר למה שהיה אמור להיות משחק חצי גמר המסקרן בין שניים מהטניסאים הגדולים בכל הזמנים. נדאל, המדורג 2 בעולם, סובל מפציעה בברכו הימנית, וקיבל מספר טיפולים ברגלו במהלך הניצחון שלו על קארן חצ'אנוב הרוסי ביום שישי ברבע הגמר. נדאל, שנראה מתוסכל וסובל לא מעט במהלך המשחק, ייעדר גם מטורניר מיאמי.

נדאל ופדרר, שזכו ביחד ב-37 תארי גרנד סלאם, לא שיחקו זה מול זה מאז 2017. כעת פדרר העפיל לגמר, שם יפגוש את דומיניק תים, שניצח בחצי הגמר את מילוש ראוניץ' 6:7 (3), 7:6 (3), 4:6, במשחק שבו לא איבד את ההגשה, ורשם רק 9 שגיאות לא מחויבות בשעתיים וחצי איכותיות. המאזן של תים מול פדרר הוא 2:2 (במפגש האחרון פדרר ניצח את האוסטרי בטורניר גמר הסבב).

הטניסאי האוסטרי דומיניק תים. AP
במאזן 2:2 מול פדרר. תים/AP

"עשיתי חימום היום, והרגשתי שהברך שלי לא במצב מספיק טוב כדי להתמודד לרמה שלה אזדקק", אמר נדאל, שחושש שהפציעה עלולה להסתבך. ב-2018 הספרדי הצליח להשלים רק טורניר אחד על מגרשים קשים (גביע רוג'רס, שבו זכה) בגלל הפציעות מהן סבל בברך ובקרסול. הוא פרש ברבע גמר אליפות אוסטרליה בשנה שעברה ובחצי גמר אליפות ארה"ב. השנה הספרדי בן ה-32 העפיל לגמר אליפות אוסטרליה, שם הפסיד בשלוש מערכות לנובאק דג'וקוביץ'. "אני אוהב לשחק על מגרשים קשים, אבל כנראה שהגוף שלי לא אוהב את זה כל כך", אמר אתמול אחרי הניצחון.

היום נדאל פירט לגבי מצבו ואמר: "מבחינתי זה לא רק המשחק שהחמצתי היום. זאת פרישה מטורניר שאני מאוד אוהב, ובחצי הגמר, אחרי ששיחקתי כל הטורניר. אתם יכולים לדמיין שאני לא שמח. קשה ומתסכל עבורי לעבור דברים כאלה... אני צריך לעשות את המיטב כדי לא להחמיץ עונות שלמות, שנה שעברה הייתה קשה מאוד עבורי, סבלתי מהרבה פציעות. כך שאני רוצה לסבול פחות, כי קשה מבחינה מנטלית לשחק רק בתשעה טורנירים ולסיים רק שבעה".

כעת רפא מתכונן לטורניר הבא שלו, במונטה קרלו (14 באפריל), שיפתח עבורו את עונת החימר. "מה שאעשה עכשיו זה לחזור הביתה ולנסות לעשות מעבר חלק לחימר ולהיות כשיר ב-100 אחוז לטורניר הראשון שלי", אמר נדאל המדוכדך, והוסיף: "לפעמים קשה לי לקבל את כל הדברים שאני עובר במהלך הקריירה שלי, ולפעמים אני מרגיש עצוב כי אני מרגיש בנחיתות בהשוואה ליריבים שלי מבחינת הכנה ומבחינת אימון ולפעמים במשחקים עצמם. אבל במקביל, מצד שני, עברתי רגעים מדהימים בקריירה ואני עדיין ממשיך בתחושה הזאת. כך שאמשיך לעבוד, אמשיך לעשות את הדברים שעבדו טוב, ולקבל את זה שלפעמים דברים כאלה יכולים לקרות".

פדרר, אגב, סיפר שנדאל סימס לו והודיע לו שהוא פורש מהטורניר. "זו אכזבה גדולה", אמר פדרר, "אני נרגש להיות בגמר, אבל לא בצורה הזאת... ציפיתי בקוצר רוח למשחק הזה, חבל לי שזה לא קרה".

עוד באותו נושא

רונאלדו, סטף, ואולי בכלל סרינה? בואו לגלות איזה ספורטאי-על אתם

לכתבה המלאה
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
וידוי כואב. נדאל/AP
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully