וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: ג'ון אוגו נתפס נוהג בשכרות והושעה, אלחמיד עבר תאונת דרכים קלה

16.3.2019 / 17:54

דרמה בנגב לפני המשחק בנתניה (א', 20:15, ספ' 4): הניגרי עדכן את ראשי המועדון לאחר שנתפס בשישי עם רמת אלכוהול מעל המותר, הבלם נבדק בבית חולים. ויטור ותורג'מן יפתחו בהרכב

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי נתניה

המדורגת שלישית בליגת העל עדיין לא הפסידה העונה להפועל באר שבע. מכבי נתניה ניצחה בבית בסיבוב הראשון, השיגה 1:1 בטרנר בסיבוב השני, ובתווך גם הדיחה את באר שבע מהגביע בפנדלים. הגביע נמצא כמובן בראש מעייניהם של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, וכדי להגיע בסגל שחקנים מקסימלי לחצי הגמר מול הפועל חדרה, הם צפויים לוותר מחר (ראשון, 20:15, ספורט 4) על ויקי כחלון וגבי קניקובסקי שנמצאים בסכנת צהובים. כפי שדיווחנו בתחילת השבוע, גם אביב אברהם ודודי תירם נמצאים באותה בעיית צהובים. גיא מלמד שכבש צמד במשחק האחרון מול הפועל חדרה צפוי לפתוח וגם דני עמוס ועלי מוחמד יחזרו להרכב.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה. דני מרון
ינוח בגלל סכנת הצהובים. גבי קניקובסקי/דני מרון

הפועל באר שבע

ג'ון אוגו, קשרה הניגרי של הפועל באר שבע, הודיע לראשי המועדון כי נתפס אתמול (שישי) בבדיקת משטרה כשבדמו אלכוהול מעל המותר בחוק. אוגו הושעה על ידי המועדון עד להודעה חדשה, ומי שצפוי לפתוח במקומו הוא קווין טאפוקו. אם זה לא מספיק, בבאר שבע קיבלו בשורה מדאיגה מכיוונו של חאתם עבד אלחמיד, שעבר תאונת דרכים קלה, נפגע בראשו ונלקח לבדיקות בבית החולים סורוקה. בקבוצה העריכו שהוא יהיה בסדר, אם כי לא יוכל לשחק מחר ולא ברור האם יעמוד לרשות נבחרת ישראל במשחקים מול סלובניה ואוסטריה.

אלחמיד תוכנן לפתוח כמגן שמאלי בעקבות הרחקתו של אורן ביטון במחזור הקודם, אבל כעת נראה כי בן תורג'מן יוצב בעמדה הזה. מיגל ויטור יפתח על חשבון לואי טהא או שיר צדק.

בבאר שבע החליטו לא להקדים ולצאת הלילה לבית מלון בנתניה, אלא לנסוע מחר לפני הצהריים מבאר שבע ולנוח כמה שעות במלון עד המשחק. "שהייה ארוכה בבית מלון כבר בלילה שלפני המשחק לא תמיד מוכיחה את עצמה ומדי פעם היא גם עושה נזק", היה מי שאמר במועדון. בכל מה שקשור לצד המקצועי ולמפגש עם היריבה שעשתה העונה הרבה צרות לבאר שבע אמר הבוקר אחד משחקני הפועל באר שבע: "עבורנו המשחק הזה יותר חשוב מאשר עבור מכבי נתניה. לנתניה יש את גביע המדינה בעוד שבועיים וחצי ולנו נשאר רק הליגה. אם נפסיד את המשחק ייפתח פער של 7 נקודות בינינו לבין נתניה וזה עלול להיות יותר מדי בקרב על הכרטיס לאירופה".

עוד באותו נושא

רוצה למלא את טדי: מכבי נתניה במגעים עם רכבת ישראל לרכבת אוהדים

לכתבה המלאה
ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
בינתיים הוא מושעה. ג'ון אוגו/לירון מולדובן

טריוויה

* מכבי נתניה אירחה את הפועל באר שבע 15 פעמים בשנות ה-2000 בכל המסגרות. היא השיגה 11 ניצחונות לעומת שלושה הפסדים, ועוד משחק הסתיים בתיקו.

* מכבי נתניה סופרת 12 משחקים ללא הפסד (ליגה וגביע).

* הפועל באר שבע מחפשת את ניצחון החוץ הרביעי שלה העונה (יש לה רק שלושה ב-13 משחקים עד כה). בעונה שעברה, היא השיגה את ניצחון החוץ הרביעי בתחילת נובמבר (מחזור 10).

* הפועל באר שבע יכולה להשלים משחק שלישי רצוף ללא ספיגה - בדיוק שנה אחרי הפעם האחרונה שעשתה את זה.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 5000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully