וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של גארת' בייל? "ריאל מדריד סימנה את ראחים סטרלינג"

באנגליה מדווחים שזידאן הציב את כוכב מנצ'סטר סיטי בראש רשימת היעדים שלו לחיזוק בעונה הבאה. גם יוליאן בראנדט מלברקוזן על הכוונת

עריכת וידאו: מתן חדד

אדן הזאר, ניימאר, הארי קיין וכריסטיאן אריקסן - אלו רק חלק מהשחקנים ששמם קושר עם מעבר אפשרי לריאל מדריד המתחדשת בעונה הבאה. אולם, ב"מירור" מפרסמים שהמטרה הראשונה של זינדין זידאן היא להחתים את ראחים סטרלינג הכוכב של גווארדיולה במנצ'סטר סיטי.

על פי הדיווח, ריאל מדריד עוקבת אחרי סטרלינג כבר מ-2014 וגם שלחה סקאוטים לאנגליה. סטרלינג הפך העונה לאחד הכוכבים הגדולים בפרמיירליג ויש לו מניות רבות בהצלחה של סיטי שטיילה לרבע גמר האלופות וכבשה שוב את הפסגה בפרמיירליג. סטרלינג נמצא בעונה נהדרת. הוא כבש 21 שערים (כולל בנבחרת אנגליה) והוסיף 12 בישולים. סטרלינג כבש גם צמד מול ספרד בליגת האומות באוקטובר והוכיח שהוא יכול להתמודד עם ההגנות החזקות בעולם.

שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג. רויטרס
יעזוב את פפ לטובת זידאן? ראחים סטרלינג/רויטרס

אבל לריאל לא יהיה פשוט להחתים את סטרלינג, שמרוויח 300 אלף פאונד לשבוע בחוזה עתק שחתם במועדון האנגלי עד 2023. סיטי גם עלולה לקבל עונש העברות בגלל עבירה על חוקי הפייר פליי ואם זה יקרה היא לבטח לא תסכים לוותר על היהלום שלה, כך שתהיינה עוד התפתחויות בנושא.

עוד שחקן צעיר שנמצא על הכוונת של זידאן, כך על פי התקשורת בספרד, הוא יוליאן בראנדט. הקיצוני בן ה-22 של לברקוזן, שמסיים את חוזהו ב-2022, נמצא במעקב של הבלאנקוס ויש לו סעיף שחרור בסך של 25 מיליון יורו בלבד. בריאל מאמינים שבראנדט יכול להתפתח לשחקן על בעתיד ולרשת את גארת' בייל או מרקו אסנסיו המאכזבים. בבראנדט מעוניינות גם באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד שתי הקבוצות הגדולות בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully