וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירה נפתחה נגד טייריק היל בחשד לאלימות במשפחה

המשטרה בקנזס סיטי הגיעה לביתו של כוכב הצ'יפס פעמיים בימים האחרונים ועל פי דיווחים, בוחנת האם היל שבר לילדו בן ה-3.5 את היד. התופס הורשע ב-2015 בחניקת והכאת בת הזוג שלו. ובינתיים: ריאן טניהיל נשלח בטרייד ממיאמי לטנסי

טייריק היל קנזס סיטי צ'יפס. AP
שוב מסתבך? היל/AP

רק לפני שלושה חודשים וחצי נאלצה קנזס סיטי צ'יפס להיפרד מהרץ האחורי המצוין שלה, קארים האנט, לאחר סרטון אלים שפורסם ובו הוא נראה מכה אישה במסדרון של בית מלון.

הלילה (בין שישי לשבת), שעות ספורות אחרי שהליגה הודיעה כי עונשו של האנט (שחתום כיום בקליבלנד) יהיה השעייה משמונה משחקים, התפרסמו דיווחים לפיהם חקירה משטרתית נפתחה בשל טענות לאלימות במשפחה נגד כוכב אחר של הצ'יפס, התופס טייריק היל. על פי דיווחים שצצו, החשד נגד היל הוא ששבר את ידו של בנו בן ה-3.5.

"המועדון מודע לחקירה ואוסף מידע בנושא. אנו בקשר עם הליגה ועם רשויות החוק המקומיות", מסרו הצ'יפס. כרגע לפחות, היל לא הואשם בשום דבר והחקירה נמשכת לאחר שהמשטרה הוזעקה לביתו של השחקן.

על פי הדו"ח המשטרתי, הכוחות הוזעקו על מנת לבחון מקרה של אלימות נגד קטין. ארוסתו של היל, קריסטל אספינל, מילאה את הדו"ח והוצגה בו כ"חלק מהמקרה", בעוד שמו של השחקן עצמו דווקא לא מופיע בדו"ח. ב-5 במרץ נקראו שוטרים אל הבית על מנת לחקור מקרה של הזנחת ילד ובמקרה זה, שמו של היל כן הופיע בדו"ח שמילאה הארוסה, אך התיק נסגר שלושה ימים לאחר מכן.

בתקופתו באוקלהומה סטייט, היל הורשע במקרה אלימות נגד זוגתו (כיום ארוסתו), לאחר שחנק וחבט בה בשעה שהייתה בהיריון. הוא נידון לשלוש שנים עם קצין מבחן, אותן סיים לאחרונה ונדרש להתייצב לקורס שליטה בכעסים.

ריאן טניהיל מיאמי דולפינס. Lynne Sladky, AP
שבע שנות אכזבה. טניהיל/AP, Lynne Sladky

בגזרת חדשות הפוטבול האמיתיות: מיאמי נפרדה מהקוורטרבק שלה בשבע השנים האחרונות, ריאן טניהיל ושלחה אותו בטרייד לטנסי. העסקה כוללת בחירת סיבוב שביעי העונה ורביעי בעונה הבאה לדולפינס ובחירת סיבוב שישי העונה שעוברת יחד עם השחקן לטייטאנס.

טניהיל בן ה-30 יהיה מחליפו של מרקוס מריוטה, בעוד טנסי נפרדה מבליין גאברט. הדולפינס צפויים להביא קוורטרבק חדש בדראפט הקרוב. הם בחרו בטניהיל מטקסס A&M במקום השמיני של דראפט 2012 ומאז הוא ניצח 42 משחקים והפסיד 46, כאשר הוא מחמיץ את כל עונת 2017 בגלל פציעה ובסך הכל פספס 25 משחקים בשלוש העונות האחרונות ומעולם לא השלים 16 משחקים בעונה כלשהי.

הוא סיים אם תקופתו בפלורידה עם 20,434 יארד ב-62.8 אחוזי דיוק, 123 טאצ'דאונים ו-75 חטיפות. בתקופתו, מיאמי רשמה רק עונה אחת חיובית, ב-2016, בה גם הגיעה לפלייאוף, אך הוא לא שיחק בהפסד בסיבוב הראשון מול פיטסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully