וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: רפאל נדאל יפגוש את רוג'ר פדרר בחצי הגמר

הספרדי גבר 6:7, 6:7 על חצ'אנוב ויפגוש בפעם ה-39 את השוויצרי, ששבר פעמיים בדרך ל-4:6, 4:6 מול הוברט הורקאץ'. נשים: קרבר ואנדריסקו בגמר

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
עשה את שלו. פדרר/AP

רוג'ר פדרר עלה אמש (שישי) לחצי גמר טורניר המאסטרס 1,000 באינדיאן וולס. השוויצרי בן ה-37, שמדורג רביעי בטורניר ובעלם, נזקק לשעה ועוד 13 דקות בלבד על מנת לנצח 4:6, 4:6 את הוברט הורקאץ' הפולני בן ה-22 (67), שנפרד מהטורניר ברבע הגמר, אבל יכול להיות שבע רצון מאוד מהתוצאות שהשיג השבוע ומההישג הכי גדול בקריירה שלו עד כה, בלי שום ספק. פדרר למעשה ניצח את המשחק בזכות שתי שבירות של ההגשות הפולניות וכשהוא מנצל שתי נקודות שבירה ב-100% הצלחה. פדרר גם הצליח לקרוא את ההגשות של הורקאץ' (1.96 מטר) מצוין ועצר אותו על ארבעה אייסים.

השוויצרי, שזכה באינדיאן וולס חמש פעמים בעבר, ישחק בחצי הגמר נגד לא אחר מאשר רפאל נדאל שהתקשה מאוד מול קארן חצ'אנוב, אבל גבר עליו 6:7, 6:7 כשהוא מנצח פעמיים 2:7 בשוברי השוויון ובשתי המערכות כל אחד שבר פעם אחת. נדאל ופדרר ייפגשו לראשונה מאז גמר טורניר שנגחאי בסוף 2017 אחרי שבשנה שעברה לא נפגשו על המגרש בכלל. זה יהיה גם המפגש ב-39 ביניהם (15:23 לנדאל בינתיים).

רפאל נדאל. AP
עבד קשה בשביל הניצחון. נדאל/AP

אצל הנשים, אנג'ליק קרבר הגרמניה גברה על בלינדה בנצ'יץ' 4:6, 2:6 ותפגוש בגמר את הקנדית ביאנקה אנדריסקו שהפתיעה עם 3:6, 6:2, 4:6 על אלינה סביטולינה האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully