וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א הודיעה על שינוי אליפות העולם לקבוצות והרחבת הטורניר ל-24 קבוצות

ג'אני אינפטינו הודיע על השינויים לאחר ועידת פיפ"א במיאמי: גביע הקונפדרציות יבוטל. ההצבעה על הגדלת המונדיאל ל-48 קבוצות ביוני

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של ברצלונה מול ליון

מועצת פיפ"א התכנסה היום (שישי) במיאמי, פלורידה, כדי לדון במספר נושאים שעל סדר היום. בין ההחלטות שהתקבלו הוחלט להתחיל לקיים טורניר קבוצות שכולל 24 משתתפות ועוד מספר דברים מעניינים.

- מועצת פיפ"א קיבלה דו"ח בנוגע להגדלת גביע העולם בקטאר 2022 מ-32 נבחרות ל-48 והגיעה למסקנה שהדבר אפשרי במידה שמדינות שכנות של קטאר יארחו חלק מהמשחקים. התהליך נכנס עכשיו לשלב הבא, בו פיפ"א וקטאר יבחנו את האפשרות לעומק וינתחו את הדברים עד ישיבת מועצת פיפ"א וקונגרס פיפ"א ביוני. אם הצעה משותפת תיווצר, ההצבעה בנושא תתקיים בקונגרס פיפ"א ה-69 שיתקיים בפריס ב-5 ביוני. בינתיים ההכנות לטורניר נמשכות כאילו מדובר בטורניר של 32 נבחרות.

* הוחלט ואושר להתחיל פיילוט מבחן לטורניר שיכלול 24 נבחרות וייצא לדרך ביוני/יולי 2021. ההחלטה התקבלה ברוב של 25 בעד ו-7 בלבד שהתנגדו. הטורניר ישוחק בתקופה שמיועדת כרגע לגביע הקונפדרציות שיבוטל. לפי גרסת המבחן, 24 הקבוצות יחולקו לשמונה בתים של שלוש קבוצות כל אחד. המנצחת של כל בית תעלה לרבע הגמר, שישוחק בשיטת נוקאאוט.

ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א. AP
אינפנטינו במהלך מסיבת העיתונאים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully