וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התקרית האלימה: קארים האנט הושעה לשמונה משחקים

הרץ האחורי ששוחרר אשתקד מקנזס סיטי לאחר פרסום סרטון בו הוא נראה מכה אישה במלון יחמיץ את חצי העונה הקרובה. הריידרס נשארים לפחות עוד עונה בקוליסאום, גולדן טייט חתם בג'איינטס

קארים האנט קנזס סיטי צ'יפס. AP
בחוץ לחצי עונה. האנט/AP

ה-NFL הודיעה היום (שישי) כי עונשו של הרץ האחורי קארים האנט יהיה השעייה משמונה משחקים.

האנט שוחרר במהלך העונה שעברה מקנזס סיטי צ'יפס לאחר שרשת TMZ פרסמה סרטון בו הוא נראה מכה אישה במלון באזור קליבלנד. השחרור הגיע מיד לאחר שהליגה הכניסה את האנט לרשימת השחקנים שאינם מורשים לשחק עד להודעה חדשה, כך שהוא למעשה יפספס שנה שלמה של פעילות. הצ'יפס טענו כי השחקן שיקר בנוגע לחלקו באירוע האלים.

השחקן, שחתום כיום בקליבלנד, יוותר על 303 אלף דולר מתוך ה-645 שהוא אמור להרוויח העונה, בשל ההשעייה. בהודעה שפורסמה מטעם הבראונס הוא אמר: "אני רוצה שוב להתנצל על מעשיי. אני יודע שההתנהגות שלי פגעה בהרבה אנשים. אני מכבד את החלטת הליגה ומעריך את הזמן שביליתי עם הקומישינר גודל בשבוע שעבר".

*** הריידרס המתחדשים החליטו סופית להישאר בקוליסאום בעונה הקרובה ואולי גם ב-2020, אם האצטדיון שלהם בלאס וגאס לא יהיה מוכן עד אז. בקבוצה שקלו לשחק השנה בסן פרנסיסקו או במקומות אחרים, אך לבסוף ימשיכו באצטדיון הביתי שלהם מאז 1995. הם ישלמו 7.5 מיליון דולר עבור העונה הזו, סכום אותו סירבו לשלם תחילה. הקבוצה שחררה את הקוורטרבק אי ג'יי מקארון והתופס ג'ורדי נלסון, לאחר הבאתו בטרייד של אנטוניו בראון השבוע.

*** חברו לשעבר של בראון בפיטסבורג, ליביון בל, הבהיר: "אין לי חרטות על מה שקרה. הכל קרה מסיבה מסוימת". בל החרים את העונה האחרונה בפיטסבורג וחתם על חוזה לארבע שנים תמורת 52.5 מיליון דולר עם הג'טס. הוא יקבל 25 מיליון דולר מובטחים.

*** ניו יורק ג'איינטס החתימה את התופס גולדן טייט לארבע שנים תמורת 37.5 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully