וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננעלה העונה הסדירה בליגת העל: מכבי ראשון לציון ראשונה, הפועל ראשון לציון שנייה

הצהובים הביסו 25:39 את נס ציונה ויפגשו בפלייאוף את באר שבע המפתיעה. הפועל ראשון לציון תפגוש את בני הרצליה. הפועל אשדוד-קרית מוצקין, רמת השרון-נס ציונה

שניר נציה שחקן מכבי ראשון לציון. חן קלדרון, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
שניר נציה ממכבי ראשון לציון/אתר רשמי, חן קלדרון, איגוד הכדוריד

ליגת העל הסדירה נחתמה היום (שישי) אחרי 22 מחזורים, והחל מיום שישי הבא יחלו שלבי ההכרעה בפלייאוף העליון ומשחקי הבית התחתון על ההישרדות.

סדרות רבע הגמר שנקבעו על פי דירוג הקבוצות 8-1 (בשיטת הטוב עד 3 משחקים): מכבי ראשון לציון - מ.כ. באר שבע, הפועל ראשון לציון - בני הרצליה, הפועל אשדוד - מכבי קרית מוצקין, א.ס רמת השרון - א.כ. נס ציונה.

בבית התחתון יתמודדו עירוני רחובות, מ.כ. חולון, הפועל קרית אונו והפועל רמת גן.

ההישג הגדול שייך למ.כ. באר שבע, שבעונתה ההיסטורית בליגת העל, הצליחה להתברג לפליאוף העליון אחרי ניצחון על בני הרצליה 22:29. מילוש בואישיץ' עם 12 שערים וסטפן צ'יריץ' עם 9, וגל הרשקוביץ שהצטיין בשער הובילו אותה אל ההישג והחגיגות. העלייה של באר שבע לפלייאוף שלחה את עירוני רחובות אל משחקי הבית התחתון, למרות ניצחון על קרית אונו 26:34.

בצמרת - האלופה הפועל ראשון לציון עלתה אל המקום השני, על חשבונה של הפועל אשדוד, אחרי ניצחון חוץ מולה 26:30. מדובר בהישג מבחינת הפועל ראשון לציון, במיוחד אחרי פתיחת עונה לא טובה והטרגדיה שבה כוכבה נובאק בושקוביץ' שם קץ לחייו. לאורך כל הדרך הפועל השכילה לשלב את צעירי העתיד שלה (אחד מהם, איתי סורקיס, כבש היום 8 שערים).

אשדוד (הפסד חמישי ברציפות) מסיימת במקום השלישי, עם אותו מספר נקודות כמו של א.ס. רמת השרון הרביעית (גברה על קרית מוצקין 29:33). אשדוד מקדימה את רמה"ש על חודו של שער, במפגשים הישירים ביניהן (אשדוד ניצחה ברמה"ש 24:27, ונוצחה במפגש השני 32:30). אשדוד עם סיבוב שני מאכזב מאוד, לעומת הראשון המוצלח שלה. רמה"ש עם סיבוב שני נפלא שכולל 10 ניצחונות ב-11 משחקים.

מכבי ראשון לציון סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, והיום השיגה את הניצחון ה-20 שלה (יחד עם תיקו והפסד). מחזיקת גביע המדינה שזוכה ביתרון ביתיות לאורך סדרות הפליאוף - הביסה את א.כ. נס ציונה 25:39, ששיתפה שוב את שחקניה הצעירים והמוכשרים. מכבי ראשון לציון גילתה עליונות כאמור לאורך העונה כולה, והקדימה את הפועל ראשון שבמקום השני ב-10 נקודות.

מכבי קרית מוצקין שבה אחרי ארבע שנים לשלב הפלייאוף העליון, וסיפקה עונה טובה מאוד שאותה היא מסיימת במקום השישי.

במבט למטה, לעבר הבית התחתון, מ.כ יובלים חולון, פינליסטית הגביע, השיגה ניצחון 32:37 על הפועל רמת גן סוגרת הטבלה, ועירוני רחובות כאמור גברה על הפועל קרית אונו 26:34. הקבוצות סוחבות את הניקוד מהליגה הסדירה, כך שלרחובות שסיימה במקום ה-9 - 17 נק', למ.כ חולון שסיימה במקום ה-10 - 16 נק', להפועל קרית אונו שסיימה במקום ה-11 - 12 נק', ולהפועל ר"ג שבמקום ה-12 - 9 נק'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully