וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית זהב לגילי כהן בגרנד סלאם יקטרינבורג, ארד לשמאילוב

15.3.2019 / 15:35

הג'וד'וקא הישראלית ניצחה בארבעה קרבות בדרך לראש הפודיום, מאמנה שני הרשקו: "כבוד גדול למדינת ישראל". שמאילוב ניצח את פליקר בקרב על הארד

ג'ודוקא ישראלית גילי כהן. קובי אליהו
יופי של תחרות. גילי כהן/קובי אליהו

הג'ודוקא גילי כהן זכתה במדליית זהב בגרנד סלאם יקטרינבורג, רוסיה, שיצא היום (שישי) לדרך. כהן שמתחרה במשקל עד 52 ק"ג, גברה בזו אחר זו על יריבות מרוסיה, פולין ובלגיה. בגמר היא פגשה את אנה פרס בוקס הספרדייה, שהדיחה מוקדם יותר את גפן פרימו, וניצחה אותה באיפון.

המאמן שני הרשקו אמר: "גילי סיימה יום תחרויות מוצלח בראש הפודיום, מדליית זהב בגרנד סלאם זו תוצאה איכותית ומשמעותית מאוד. התקווה היא בונוס גדול שמתלווה למדליית הזהב ואין יותר טוב מהסיום של קרב הגמר באיפון מושלם. גילי היא דוגמא חיה של נחישות, מחוייבות ואומץ לב. זה כבוד גדול לנבחרת הנשים, איגוד הג'ודו ומדינת ישראל".

ברוך שמאילוב זכה במדליית ארד במשקל עד 66 ק"ג אחרי ניצחון על טל פליקר בדרבי הישראלי. דווקא פליקר הגיע יותר רחוק בין השתיים והצליח להעפיל לחצי הגמר, אבל הפסד שלו שם שלח אותו לבית הניחומים, שם הוא נכנע לשמאילוב.

דניאל בן דוד (עד 60 ק"ג) שירה ראשוני (עד 48 ק"ג), נועה מינסקר (עד 48 ק"ג) וגפן פרימו (עד 52 ק"ג) לא הצליחו להעפיל לשלבים הגבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully