וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הלייקרס שקלו להעביר את לברון בטרייד לפני חודשיים

הסיבה: ג'יני באס הבעלים, זעמה על סוכנות השחקנים של לברון ואנתוני דייויס, על כך שהדליפה את ניסיונות הטרייד על כוכב הפליקנס

לברון ג'יימס חווה עונה די מתסכלת עם הלייקרס והסיכוי שלו להגיע לפלייאוף עונה 14 ברציפות הוא קלוש עד בלתי קיים. הלילה לברון וקבוצתו יתארחו בקנדה אצל טורונטו, אך עוד לפני המשחק הזה מתפרסמים דיווחים מרעישים בגזרתו של קינג ג'יימס. ריק בוצ'ר מ"בליצ'ר ריפורט" טוען שהלייקרס שקלו להיפטר מלברון בטרייד סנסציוני כבר לפני חודשיים. הסיבה: ג'יני באס, ביתו של ג'רי באס והבעלים של המועדון, זעמה על סוכנות השחקנים קלאץ' ספורט משום שזו הדליפה לטענתה את המגעים בין הלייקרס לאנתוני דייויס.

לברון ג'יימס. AP
הלייקרס ניסתה להיפטר ממנו? לברון ג'יימס/AP

קלאץ' ספורט היא סוכנות ענק בבעלותו של ריץ' פול והיא מייצגת גם את לברון וגם את אנתוני דייויס וכוכבי NBA נוספים. כזכור, לפני חודשיים דייויס התייצב בפני התקשורת והביע את רצונו לעזוב את ניו אורלינס, כאשר הלייקרס היו היעד המועדף. מיד לאחר בקשת הטרייד של דייויס, בתקשורת האמריקאית החלו להתפרסם דיווחים על כך שהלייקרס מנסה לרקום טרייד עבורו ושוקלת להעביר תמורתו את קייל קוזמה, ברנדון אינגרם ולונזו בול.

כידוע, הטרייד הזה לא צלח בסופו של דבר, אבל השמועות הללו פגעו אנושות במרקם של הקבוצה ובשחקנים הצעירים המוכשרים של המועדון שידעו שמנסים להעביר אותם לקבוצה אחרת. כעת, יהיה מעניין לראות האם לדיווח הזה יהיו הדים בארה"ב ויותר מעניין יהיה לראות כיצד לברון יתייחס לשמועות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully