וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה לערן לוי, הפועל קטמון עלתה למקום השני בלאומית

הקשר הוותיק כבש בפנדל והירושלמים ניצחו את הפועל אשקלון 0:2. מרמורק ובן מיזן לא עוצרים, רמת השרון וראשון לציון הסתבכו

ערן לוי שחקן הפועל קטמון עם מאמן הקבוצה יוסי מזרחי. קובי אליהו
סוף סוף ניצחון משכנע. לוי, מזרחי וקטמון/קובי אליהו

המחזור ה-28 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך כשבמשחק המרכזי ערן לוי והפועל קטמון ניצחו את הפועל אשקלון ועלו זמנית למקום השני. הפועל מרמורק שוב ניצחה ואילו הפועל ראשון לציון והפועל ניר רמת השרון הסתבכו בתחתית.

seperator

הפועל קטמון - הפועל אשקלון 0:2

ערן לוי כבש שער בכורה במדי קטמון - פנדל מוצלח בדקה ה-70 - וויליאם אגודה הכפיל בדקה ה-80 והקבוצה מהבירה אספה שלוש נקודות ועלתה למקום השני לפחות עד יום שני. אשקלון שניצחה 0:2 במשחק הקודם בין הקבוצות, לא הצליחה לחזור והתרחקה מהמאבק על העלייה. השאלה כעת היא האם קטמון תצליח לחבר במחזור הבא ניצחון שני ברציפות - דבר שהיא לא עשתה מאז נובמבר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל מרמורק - בית"ר תל אביב רמלה 1:3

הרכבת של אסי דומב לא עוצרת והיום רשמה ניצחון שמיני ב-11 המשחקים האחרונים. בן מיזן הלוהט כבש צמד (13 ו-88 בפנדל) ורז יצחק הוסיף (74) כדי להעלות את הרחובותים שוב מעל הקו האדום. עומר בוארון איזן זמנית (49, פנדל). מיזן עם 6 שערים ב-5 המשחקים האחרונים.

אוהדי הפועל מרמורק. מגד גוזני
ממשיכים לחגוג. אוהדי מרמורק/מגד גוזני

אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון 1:3

שלוש נקודות יקרות למוטי איוניר ושחקניו. מוטי מלכה דווקא העלה את רמת השרון ליתרון (60), אבל עלי חטיב (64, פנדל) ואלון בוזורגי (79, 86) הפכו. אחי נצרת שגם החמיצה כמה הזדמנויות נהדרות, עם ניצחון בית שלישי בלבד העונה. רמת השרון עמוק בתוך מאבק התחתית.

הפועל רמת גן - הפועל איכסל

תוצאה מאכזבת להפועל רמת גן, שאמנם רשמה משחק שמיני ברציפות ללא הפסד, אבל לא לא הצליחה להתקרב לצמרת. ישראל ראש העלה את החבורה של בני בן זקן ליתרון (11, פנדל), לפני ציון צמח (24) ודייגו סליס (30) ביצעו מהפך מהיר. אוגו אזוצ'וקוו קבע 2:2 מקרוב בדקה ה-82, אבל האורדונים לא הצליחו לכבוש שער ניצחון.

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון 1:2

הקבוצה מהעמק יצאה מהמשבר וחזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים. גיל יצחק כבש עבור האורחת בפנדל (19), אבל אדריאן רוצ'ט קבע 1:1 מהנקודה הלבנה (24) ועידן דוד השלים מהפך עם בעיטה יפה מהאוויר (49). ראשון לציון מסובכת מאוד בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully