וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "יצאתי מהתקופה הרעה, המשחקים האחרונים עשו אותי רעב"

14.3.2019 / 16:59

הפועל באר שבע מתכוננת למשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון. בכר על כניסת VAR: "צעד חיובי ומבורך, נתדרך את השחקנים"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר ושחקן הקבוצה בן שהר, ערכו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ נגד מכבי נתניה ביום ראשון (20:15). הקבוצה מבירת הנגב רוצה לפתוח את דרכה בפלייאוף העליון עם ניצחון שיסייע לה להתקרב למקום שמוליך לאירופה בעונה הבאה. באר שבע לא ליקקה דבש נגד נתניה העונה; היא הודחה על ידיה מהגביע ובליגה המאזן עומד על ניצחון ליהלומים ותיקו.

בכר אמר: "מכבי נתניה קבוצה חזקה מאוד שלא סתם נמצאת במקום השלישי. השנה מאוד התקשינו מולה ונצטרך לתת יותר ביום ראשון מבחינה טקטית, אבל גם מבחינת אגרסיביות ומחויבות. המטרה היא להתחיל את הפלייאוף ברגל ימין, יהיה פלייאוף מאוד קשה. הקבוצות די שוות, אבל בשנה שעברה עשינו פלייאוף מצוין ואולי נשאב מזה גם לעונה הנוכחית".

על VAR אמר המאמן: "זו בשורה טובה, דבר חיובי ומבורך שיכול מאוד לעזור. חשוב מאוד שהשחקנים יבינו לאן הם הולכים, היום גם נערוך להם אסיפה מיוחדת שבה נדבר על כל ההשלכות של כניסת המערכת".

בן שהר אמר: "המשחקים האחרונים עשו אותי יותר רעב, הן מבחינת כיבושים ומבחינת מטרות קבוצתיות. היו חודשיים שלא כבשתי, אבל יש חלוצים שלא מבקיעים גם חמישה חודשים. מי שמכיר אותי יודע שאני בא יום אחרי משחק ומחפש איך להשתפר. אני שמח שיצאתי מהתקופה הרעה. יש לי מטרות אישיות וזה לכבוש הרבה שערים, אבל זה נשאר איתי ועם והצוות שלי".

שהר הוסיף: "לא כיף שאנחנו לא נאבקים על איזשהו תואר מסוים. במצב שנוצר כרגע צריך להגיע לאירופה וזאת מטרה לכל דבר. אם נעשה זאת זה ייחשב לדבר מצוין אחרי העונה הרעה שעברה עלינו. מותר לנו לא להצליח בעונה אחת אחרי שלוש אליפויות רצופות".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
שואב השראה מהפלייאוף העליון בונה שעברה. בכר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully