וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסו לינגאנה: "הכאב על מות אבי היה עצום. לא רוצה גם לרדת ליגה"

14.3.2019 / 11:35

קשר מ.ס. אשדוד, שאיבד לאחרונה את אביו, אופטימי לקראת מאבקי הירידה: "אני מאמין ש-12 נקודות מתוך 21 ישאירו אותנו בליגה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הפועל חדרה חוגגת העפלה לפלייאוף העליון

שחקני מ.ס. אשדוד עדיין מאמינים שהם יכולים להישאר בליגה. למרות ההפסד למכבי פתח תקוה ביום ראשון ולקראת תחילת הפלייאוף התחתון בשבת הקרובה, שחקנים בקבוצה הביעו אמש (חמישי) אמונה בסיכויים שלהם לשרוד בליגה בחתונתו של בן רייכרט.

"אני מאמין ש-12 נקודות מתוך 21 ישאירו אותנו בליגה", אמר איסו לינגאנה, שיחזור בשבת לקישור אחרי שעוביידה חטאב ישוב למרכז ההגנה בתום שני משחקים בהם היה מורחק. לינגאנה עבר באחרונה תקופה מאוד קשה כשאביו הלך לעולמו, ובכל זאת, הוא העדיף להיות עם הקבוצה ולצאת לחוף השנהב רק אחרי ההלוויה כדי לא להחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב.

איסו לינגאנה מ.ס. אשדוד צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"הייתי חייבה להישאר עם הקבוצה". איסו לינגאנה/לירון מולדובן

"הייתי חייב להישאר עם הקבוצה ולשחק ורק אחרי זה נסעתי", סיפר לינגאנה. "אבא שלי היה אדם נפלא. יש לו 15 ילדים כולל אותי. גם אמי נפטרה כך שהיום אין לי אבא ואין לי אמא. כואב לי מאוד מה שקורה באשדוד. לא כך רציתי שהדברים ייראו כשהגעתי לישראל לפני כמה חודשים על פי הבקשה של יובל נעים. אני מאוד מקווה שנגמור את העונה הזו בחיוך ולא בעוד רגע עצוב. ניתן את הכל מול הפועל תל אביב בשבת ונקווה שהדברים ייראו אחרת. הכאב על מות אבי היה עצום. אני לא רוצה עוד רגע עצוב של ירידת ליגה".

יואב ג'רפי, שהתרגש השבוע לקבל זימון לנבחרת ישראל, רוצה להתחיל את האימונים בשבוע הבא אחרי שישיג יחד עם קבוצתו שלוש נקודות מחרתיים. "הזימון היה מרגש. משהו שחיכיתי לו הרבה זמן. אבל קודם יש את שבת ואנחנו עוד לא הרמנו ידיים. כל עוד יש סיכוי, אנחנו נילחם וננסה לעשות את ההפתעה הגדולה", אמר השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully