וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהימה: גולשת סקייטבורד בת 10 עשויה לייצג את בריטניה בטוקיו 2020

היא גולשת, רוקדת, קולית וטובת לב, עם מאות אלפי מעריצים בכל העולם, מה הפלא שגם נייקי כבר התאהבו בה? הכירו את סקיי בראון, גולשת סקייטבורד, שעשויה להפוך לספורטאית הצעירה אי פעם שמייצגת את בריטניה במשחקים האולימפיים

חשבון היוטיוב הרשמי של סקיי בראון

היא כבר עכשיו גולשת הסקייטבורד המקצוענית הכי צעירה בעולם, יש לה 300 אלף עוקבים באינסטגרם ומעריצים נלהבים שמסתערים על כל סרטון שהיא מעלה, היא רוקדת, היא גולשת, היא ילדה יפהפייה, ועכשיו סקיי בראון בת ה-10 עשויה להפוך לספורטאית הצעירה אי פעם שמייצגת את בריטניה במשחקים האולימפיים.

בראון נולדה במיאזקי יפן, לאבא בריטי ולאמא יפנית, וצפויה להיכלל רשמית בנבחרת הסקייטבורד של בריטניה למשחקים האולימפיים, אליהם תגיע כשהיא בת 12 שנים ו-15 ימים בלבד ביום הפתיחה של תחרויות הסקייטבורד. היא תשבור את השיא של מרג'רי הינטון, שבגיל 13 ו-43 ימים התחרתה במשחה ל-200 מטר חזה באולימפיאדת אמטסטרדם ב-1928.

"אני מקווה שאגיע לטוקיו, כי אני רוצה להגיע לשם כשאני עדיין צעירה ולהראות לכל ילדה שאני מסוגלת לעשות הכל", אומרת בראון, שלמדה לגלוש על סקייטבורד כשהייתה בת 4 בלבד, וחתמה על חוזה החסות הראשון שלה בגיל 7, "זה לא משנה מה הגיל שלך, את יכולה ללכת על זה גם את קטנה".

מכירים עוד בת 10 כזאת?

מתוך הקמפיין של נייקי

בשנה שעברה היא רצתה להתחרות עבור יפן, אבל בהמשך התחרטה, ומאחר שסקייטבורדינג מעולם לא היה ענף אולימפי עד עכשיו, ומאחר שמעולם לא התחרתה עבור יפן, היא יכלה לעשות את המעבר לבריטניה.

בראון זוכה להערצה גדולה בעיקר בגלל הגישה שלה. בניגוד לספורטאיות מצליחות אחרות בגילה, היא לא תחרותית בצורה קיצונית ונחושה עם משטר אימונים קפדני, אלא נראית נינוחה, מחויכת, קלת דעת, אופי שקנה לה מעריצים בכל רחבי העולם. "תהיה אמיץ, תהיה חזק ותיהנה - ותעשה את זה בעיקר בגלל שאתה אוהב את זה", כך כתבה בבלוג שלה לפני התחרות האחרונה.

ב-2016, לפני יותר משנתיים, הצוציקית הפכה למתחרה הצעירה אי פעם בסבב המקצועני בארה"ב של ואנס, כשהיא מנסה לגבור על יריבות שגדולות ממנה פי שניים - גם בגובה וגם בגיל. מאז כבר הספיקה לזכות במספר תחרויות, וזכתה לפרסום גדול כשהפכה להחתמה הכי צעירה אי פעם של חברת נייקי. היא אף הופיעה בקמפיין לצד גיבורות ספורט אחרות של המותג, כמו סימון ביילס, סרינה וויליאמס, קסטר סמאניה ועוד.

בנוסף, היא זכתה בתחרות "רוקדים עם כוכבים, גרסת הילדים" בטלוויזיה בארה"ב, היא גולשת גלים מוצלחת מאוד, ואחרי שביקרה עם ההורים שלה בקמבודיה, גם החליטה לעזור לנזקקים עם קרן צדקה - ועד עתה גייסה כ-17 אלף דולר. "החלום שלי הוא להמשיך לטייל בעולם, להמשיך לגלוש, בים ועל סקייטבורד, ולהמשיך להיות ילדה", אמרה, "אני בעיקר רוצה לעזור לילדים ממדינות עניות". במקביל היא גם מתאמנת עם אחיה בן ה-7 אושן, שנראה גם הוא בדרך להפוך ללהיט ענקי, אבל ההורים של השנייים מתעקשים לשמור אותם על הקרקע.

"בסקייטבורד הקטע הוא אף פעם לא להיות יותר טוב מכולם", אומר האבא, "מבחינתם, סקייטבורד זה פשוט עניין של כיף, ואנחנו רוצים לשמור על זה. מציעים להם להתחרות בהמון תחרויות בכל העולם וןמציעים להם גם לא מעט כסף, לגור במלונות טובים וטיסות חינם, אבל אנחנו מנסים להרחיק אותם מזה. סקיי ואושן עוד לא מבינים את התהילה ואנחנו לא רוצים שזה יעלה להם לראש, אבל כמובן שכהורים אנחנו סופר גאים בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully