וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: רוג'ר פדרר ברבע הגמר, ישחק נגד הוברט הורקאץ' המפתיע

השוויצרי ניצח 1:6, 4:6 את אדמונד וישחק נגד הפולני בן ה-22, שגבר על שפובאלוב. גם נדאל וקצמאנוביץ' בן ה-19 ברבע הגמר. מוגורוסה הובסה

יושיהיטו נישיוקה טניסאי יפני עם מיומיר קצמאנוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
קצמאנוביץ' מנחם את נישיוקה הפצוע/GettyImages

טורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000 ב-ATP והפרמייר מנדטורי ב-WTA נמשך הערב (רביעי) כשאנחנו כבר מתקרבים לשלבים המכריעים.

גברים

הוברט הורקאץ' הפולני, המדורג 67 בעולם, המשיך בטורניר החלומי שלו כשעלה לרבע הגמר עם 6:7 (3), 6:2, 3:6 מול דניס שפובאלוב הקנדי (25 בעולם). הפולני בן ה-22, שמתנשא לגובה של 1.96 מטר, יפגוש בשלב הבא את אלילו רוג'ר פדרר, שנזקק לשעה ועוד ארבע דקות בלבד על מנת להשיג את הכרטיס לרבע הגמר. השוויצרי בן ה-37, שמדורג רביעי בעולם, ניצח 1:6, 4:6 את קייל אדמונד הבריטי (23) והבטיח את המקום בין שמונת הגדולים.

מיומיר קצמאנוביץ' בן ה-19 נכנס לטורניר רק כלאקי לוזר, הערב הוא כבר הבטיח את מקומו ברבע הגמר של הטורניר היוקרתי הזה. קצמאנוביץ' הסרבי, שמדורג 130 בעולם, זכה במערכה הראשונה עם 4:6 מול יושיהיטו נישיוקה היפני (74) כשהאחרון סבל מכאבי גב ומירר בבכי כשהוא יורד מהמגרש ונאלץ לפרוש. סביר להניח שקצמאנוביץ' לא קיווה לעלות כך לרבע הגמר הגדול הראשון בקריירה שלו, אבל גם כך הוא ישחק ברבע הגמר מול מילוש ראוניץ' (14), שניצח 4:6, 3:6 את יאן לנארד שטרוף הגרמני (55) בתוך שעה ו-15 דקות ושלח אותו הביתה אחרי שבסיבוב הקודם הפתיע את סשה זברב.

רפאל נדאל, המדורג 2 בעולם ובעבר שלוש פעמים אלוף האינדיאן וולס, עלה לרבע הגמר לראשונה מאז 2016, אחרי שגבר 3:6, 4:6 על פיליפ קראינוביץ', שעלה מהמוקדמות. נדאל אומנם איבד את ההגשה פעם אחת במשחק, אבל היה בשליטה לכל אורכו, בטרם ניצח תוך שעה ו-26 דקות. כשיפגוש את קארן חצ'אנוב הרוסי (4:6, 6:7 (1) מול ג'ון איזנר), מצפה לו אתגר גדול יותר.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
ניתר לסיבוב הבא. רפא/AP

נשים

הראשונה לעלות לחצי הגמר הייתה ביאנקה אנדרסקו, הרומנייה בת ה-18, שבהופעה הראשונה שלה בטורניר הביסה 0:6, 1:6 מרשים את גרבינייה מוגורוסה (20 בעולם) תוך 52 דקות. אנדרסקו (60 בעולם) היא הוויילד קארד השלישית בלבד שמצליחה להגיע לחצי הגמר באינדיאן וולס, אחרי מרטינה הינגיס (2006) וסרינה וויליאמס (2015).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הטניסאית הרומנייה ביאנקה אנדרסקו. GettyImages
ניצחון אדיר. אנדרסקו/GettyImages
הוברט הורקאץ' טניסאי פולני. GettyImages
הישג ענק לפולני/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully