וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי בבייב זומן לנבחרת אזרבייג'אן

יכולתו המרשימה של קשרה הישראלי של סומגאיט (28), אשר עבר בקיץ האחרון לאזרבייג'אן ומחזיק באזרחות מקומית, הובילה אותו לנבחרת

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנור סולומון בשחטאר דונייצק

ההתאחדות האזרית הודיעה היום (רביעי) על זימונו של קשר סומגאיט המקומית, אלי בבייב, לנבחרת אזרבייג'אן. הקשר הישראלי בן ה-28, שעזב בקיץ האחרון את הפועל רעננה ועבר לקבוצה מהליגה האזרית, מחזיק גם באזרחות מקומית אשר איפשרה לו להיות מזומן לנבחרת אזרבייג'אן. הוא זומן לקראת צמד המשחקים נגד קרואטיה וליטא במוקדמות יורו 2020. הוא הופך לישראלי השני שמשנה את אזרחותו בשנים האחרונות, אחרי שהראשון היה קני סייף אשר הפך לחלק מנבחרת ארצות הברית.

למרות שהוא משחק בנועלת הטבלה, בה הוא משתף פעולה עם ישראלי נוסף, אמיר עגייב, בבייב נחשב לאחד מהשחקנים המוערכים ביותר באזרבייג'אן מאז הגיע למדינה. הוא זוכה למחמאות על יכולתו, שכאמור הובילה אותו לזימון לנבחרת הלאומית.

מצבה של קבוצתו מעט פחות טוב: היא כרגע במקום השמיני והאחרון בליגה האזרית עם 16 נקודות, מרחק שלוש נקודות מהקו האדום. היא נמצאת בעיצומו של רצף רע מאוד של שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. למעשה, בשל הפגרה הארוכה באזרבייג'אן, היא השיגה את ניצחונה האחרון באמצע דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully