וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודל בקהאם ג'וניור עובר לקליבלנד, ליביון בל בג'טס

הג'איינטס יקבלו תמורת התופס הכוכב שלהם בחירות סיבוב ראשון ושלישי בדראפט הקרוב ואת הסייפטי ג'בריל פפרס. OBJ יתאחד עם חברו ג''רביס לנדרי בבראונס המסקרנים. הרץ האחורי שעזב את פיטסבורג יקבל מניו יורק 52.5 מיליון לארבע שנים. די פורד צפוי לעבור בטרייד לניינרס

אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס. AP
עוזב את התפוח הגדול. OBJ/AP

אחד הטריידים הגדולים של השנים האחרונות ב-NFL נסגר הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר ניו יורק ג'איינטס סיכמה על העברתו של התופס הכוכב שלה אודל בקהאם ג'וניור לקליבלנד. הבראונס ישלחו תמורתו לתפוח הגדול שתי בחירות בדראפט הקרוב - בחירת סיבוב ראשון במקום ה-17 ובחירת סיבוב שלישי במקום ה-95, ואת הסייפטי שלהם ג'בריל פפרס.

קליבלנד, שחזרה בעונה שעברה מקרקעית הליגה למאבק סביר על הפלייאוף, מקווה לעשות השנה את הצעד הבא בבנייה מחדש ויחד עם OBJ, מציגה כעת סוללה התקפית מרשימה. בקהאם ג'וניור, שיגיע לבראונס עם החוזה עליו חתם לאחרונה, חמש שנים תמורת 90 מיליון דולר, יחזור לשתף פעולה עם חברו הטוב מימי הקולג', ג'רביס לנדרי, מה שהיווה חלק משמעותי ברצון שלו לעבור לקבוצה מאוהיו.

את השניים ידריך מי שהיה מאמן התופסים שלהם ב-LSU, אדם הנרי והם כמובן יקבלו מסירות מהבחירה 1 בדראפט הקודם, בייקר מייפילד, שסיפק עונת רוקי מצוינת. לצדם בהתקפה ישחק קארים האנט, שנזרק מקנזס סיטי במהלך העונה שעברה בעקבות הסרטון האלים בו "כיכב".

"וואו", אמר בקהאם ג'וניור ל-ESPN בתגובה לטרייד. הוא שיחק בניו יורק חמש שנים, במהלכן רשם 390 תפיסות ל-5,476 יארד ו-44 טאצ'דאונים. אלא שהקבוצה לא הצליחה והתופס עצמו נקלע לשלל תקריות משמעתיות, מה שגרם לג'איינטס בסופו של דבר להחליט שהגיע הזמן לעבור הלאה, זאת למרות שרק לאחר לפני חודשיים, לאחר הארכת החוזה, הג'נרל מנג'ר דייב גטלמן הצהיר שלא יעשה מהלך כזה.

הבראונס, שלא ניצחו כלל בעונת 2017, סיימו את העונה האחרונה במאזן 8:1:7. בעקבות הטרייד זינקו סיכויי האליפות שלהם בסכנויות ההימורים מ-1 ל-25 ל-1 ל-14 והם מדורגים במקום השלישי ב-AFC ברשימת המועמדות להעפיל לסופרבול, אחרי ניו אינגלנד וקנזס סיטי.

ליביון בל פיטסבורג סטילרס. Bill Wippert, AP
קיבל את הכסף שחיפש. בל/AP, Bill Wippert

*** בכך לא תם האקשן של הלילה: הרץ האחורי ליביון בל, שהחרים את כל העונה החולפת עד שעזב את פיטסבורג, מצטרף לניו יורק ג'טס. הסילונים יעניקו לו 52.5 מיליון דולר לארבע שנים, קצת יותר מ-13 מיליון דולר בממוצע לעונה.

*** הצ'יפס צפויים לשלוח בטרייד את די פורד לסן פרנסיסקו, שם יקבל חוזה לחמש שנים תמורת 87.5 מיליון דולר. הצ'יפס הציבו תג פרנצ'ייז על השחקן בשבוע שעבר מתוך מטרה להעביר אותו בטרייד. פורד סיפק עונה טובה מאוד, אך סיים אותה בטעם רע, עם האופסייד שלקח חטיפה מכרעת מהצ'יפס בגמר ה-AFC מול הפטריוטס.

*** ברגע האחרון, אנתוני באר החליט שלא להצטרף לניו יורק ג'טס ובמקום, להישאר במינסוטה. הליינבקר יקבל חוזה לחמש שנים תמורת 67.5 מיליון דולר, 33 מתוכם מובטחים.

* מי שכן עוזב את מינסוטה הוא לטביוס מארי, הרץ האחורי שיקבל 14.4 מיליון דולר לארבע שנים מניו אורלינס. המשמעות של המהלך: מארק אינגרם יעזוב את הסיינטס אחרי שמונה שנים.

*** האנד ההגנתי בן ה-37 קמרון וויק, ששיחק בעונה החולפת במיאמי, יחתום לשלוש שנים תמורת 23 מיליון דולר (10 מובטחים) בטנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully