וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: קולשרייבר הדהים את דג'וקוביץ', פדרר גבר על ואוורינקה

הגרמני הימם את המדורג ראשון עם 4:6, 4:6 ויפגוש את מונפיס בשמינית. השוויצרי ניצח 3:6, 4:6, ניצחון גם לרפאל נדאל. נשים: האלפ הודחה

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
בכל זאת גם הוא פגיע. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר אינדיאן וולס נמשך אמש (שלישי) עם הפתעה ענקית. פיליפ קולשרייבר הגרמני המדורג 39 בעולם, הדהים את נובאק דג'וקוביץ' המדורג ראשון עם 4:6, 4:6 חלק בשתי מערכות בתוך שעה ו-38 דקות בלבד. שבירה אחת הספיקה לגרמני במערכה הראשונה והמערכה השנייה נפתחה עם שבירה מיידית של קולשרייבר, שניצח לראשונה בקריירה מדורג ראשון בעולם ויפגוש בשמינית הגמר את גאל מונפיס.

רוג'ר פדרר שזכה בטורניר חמש פעמים, לא התקשה בדרבי השוויצרי וניצח את סטן ואוורינקה 3:6, 4:6. פדרר ניצח את כל 17 המפגשים מול ואוורינקה במגרשים קשים ויפגוש בשמינית הגמר את קייל אדמונד הבריטי המדורג 22 שניצח את ראדו אלבוט.

רפאל נדאל (2 בעולם) שטייל לשמינית הגמר בזכות 3:6, 1:6 תוך שעה ו-17 דקות מול דייגו שוורצמן הארגנטינאי (25), עליו הוא מוביל 0:7 במאזן המפגשים. השור ממאיורקה שבר פעם אחת במערכה הראשונה ועוד שלוש פעמים בשנייה, ובסיבוב הבא יתמודד עם פיליפ קראינוביץ' הסרבי, המדורג 113 בעולם, שהפתיע את הרוסי דניל מדבדב (14) עם 3:6, 2:6.

לניצחון של נדאל קדמה הדחתו המפתיעה של קיי נישיקורי היפני (7 בעולם) שהפסיד בסיבוב השלישי 4:6, 6:4, 6:3 לפולני הוברט הורקאץ' מהמקום ה-67 בדירוג. הטניסאי בן ה-22 נזקק לקצת יותר משעתיים כדי להשלים את הקאמבק לאחר שהפסיד במערכה הראשונה, וממתין בשמינית הגמר לקנדי הצעיר דניס שפובאלוב, שהתגבר על ההגשות האימתניות של מארין צ'יליץ' הקרואטי וניצח 4:6, 2:6 תוך שעה ו-19 דקות.

דניס שפובאלוב טניסאי קנדי. רויטרס
אחד הכישרונות העולים של הסבב. דניס שפובאלוב/רויטרס

סימונה האלפ, המדורגת שנייה אצל הנשים, סיימה את דרכה עם הפסד מפתיע בשלוש מערכות למארקטה וונדרושובה הצ'כית (61) שניצחה 2:6, 6:3, 2:6 אחרי שעה ו-40 דקות והתקדמה לרבע הגמר.

גרבינייה מוגורוסה (20 בעולם) עבדה קשה לפני שניצחה 7:5, 1:6, 4:6 את ההולנדית קיקי ברטנס (7). היא תפגוש ברבע הגמר את הקנדית ביאנקה אנדרסקו (60 בעולם) שהצליחה לעבור את צ'יאנג וואנג הסינית (18) עם 5:7, 2:6.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully