וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון דרמטי למוצקין על הוד השרון, גליל עליון הביסה את מכבי חיפה

פול דילייני שקלע 28 נקודות להוד השרון, החטיא פעמיים מהקו וזיו בן צבי קלע על הבאזר והעניק למארחים 73:74. גליל נצמדה לחיפה במקום השלישי עם 73:86. יבנה ניצחה בנתניה

המחזור ה-23 בליגה הלאומית נמשך הערב (שלישי) עם שישה משחקים. אחרי הניצחון של רעננה המוליכה אתמול, מכבי קרית מוצקין השנייה השיגה ניצחון דרמטי על הוד השרון. הפועל גליל עליון הביסה את מכבי חיפה ונצמדה אליה במקום השלישי. אליצור יבנה ניצחה בנתניה.

ווילי וורקמן שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
הפסד כואב בגליל. ווילי וורקמן/לילך וייס רוזנברג

מכבי קרית מוצקין - מכבי הוד השרון 73:74

ניצחון דרמטי מאין כמוהו למוצקין השנייה, ששיחקה שוב עם זר אחד בהיעדרו של ג'מאר סמואלס. האורחים הובילו ב-14 נקודות במחצית, אך רבע שלישי של 13:27 מחק את הפיגור כליל. פול דילייני המצטיין בשורות האורחים הלך לקו כשנותרו 11 שניות לסיום ביתרון נקודה לקבוצתו, אבל יצא הלוזר הגדול כשהחטיא פעמיים וזיו בן צבי קלע את סל הניצחון 4 שניות לסיום. חאבייר קרטר הוביל את המנצחים עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. פול דילייני כיכב עם 27, אבל כאמור החטיא את הזריקות הכי חשובות במשחק.

הפועל גליל עליון - מכבי חיפה 73:86

ניצחון מרשים למארחת שנצמדה למכבי חיפה עם אותו מאזן במקום השלישי. גליל נטלה את ההובלה למן הפתיחה עם 15:24 כבר ברבע הראשון ומכאן ואילך זה היה משחק של חתול ועכבר. ג'ו לואל אצ'ול הוביל את המנצחים עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים. גוני יזרעאלי הוותיק והטוב הוסיף 17 וגם 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קרון דה שילדס בלט מעל כולם אצל מכבי חיפה עם 28 נקודות, אבל תום מעיין המשיך ביכולת הפושרת שלו מאז שהצטרף מאשדוד וסיים עם 2 נקודות ו-4 איבודים. גם סמואל גיבנס רשם משחק מאכזב מאוד בסטנדרטים שלו וסיים עם 2 נקודות בלבד.

משחקים נוספים:

הפועל כפר סבא - אליצור אשקלון 84:71
אליצור נתניה - אליצור יבנה 87:80
הפועל עפולה - אליצור קרית אתא 87:107
מכבי רחובות - הפועל ר"ג/גבעתיים 61:75

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully