וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנס ציונה אופטימיים: "עשינו קאמבקים גדולים העונה"

12.3.2019 / 19:40

הכתומים יארחו את באקן ברס (ד', 20:00, 5LIVE) בגומלין שמינית גמר היורופקאפ וינסו לסגור פער של 17 נקודות מהמשחק הראשון. כריס דואו רוצה מלחמה: "זה משחק של 40 דקות ולא ננצח את זה בהתקפה אחת או שתיים"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של עירוני נס ציונה להפועל חולון

עירוני נס ציונה תנסה לסגור מחר (רביעי, 20:00, שידור ישיר ב-5LIVE) פיגור בן 17 נקודות מהמשחק הראשון בשמינית גמר היורופקאפ, כשתארח את באקן ברס למשחק הגומלין. הכתומים הפסידו את המשחק הראשון בדנמרק בשבוע שעבר 91:74 אחרי שהובילו בצורה משמעותית במחצית הראשונה.

גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
נס ציונה צריכה מהפך. גולן גוט/קובי אליהו

בנס ציונה אופטימיים לגבי האפשרות לסגור את הפער הגדול בגומלין, למרות העובדה שהם מגיעים להתמודדות עם רצף של ארבעה הפסדים מהשבוע האחרון. הקבוצה מנצחת את משחקי הבית שלה במפעל ב-16.5 נקודות יתרון, כשהיא הפסידה רק פעם אחת מתחילת העונה בלב המושבה ביורופקאפ. עם זאת, במועדון יודעים שייתכן שהעונה האירופית תגיע לסיומה מחר והם רוצים לסיים בכל מקרה עם ניצחון.

"הכול כתוב על הקיר", אמר כריס דואו לקראת המשחק, "זה לא סוד שאנחנו בפיגור 17 נקודות מהמשחק הראשון. אנחנו, גם הקהל, עשינו קאמבקים גדולים העונה, אז מחר זה עוד הזדמנות לעשות זאת, ואנחנו צריכים את כולם איתנו. זה משחק של 40 דקות ולא ננצח את זה בהתקפה אחת או שתיים. נצטרך לשחק ביחד והכי חזק שאנחנו יכולים והשאר כבר יסתדר. אם אנחנו מודחים, אנחנו רוצים לסיים את זה כשאנחנו נלחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully