וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במתיחה הקורעת: ככה דייויד בקהאם הגיב לפסל המעוות שלו

הקומיקאי ג'יימס קורדן אירגן מתיחה מושקעת לכדורגלן העבר, כשחשף בפניו את "הפסל" שלוס אנג'לס גלאקסי תציב לכבודו מחוץ לאצטדיון. בקהאם ההמום: "הלדים שלי יבכו כשהם יראו את זה"

The Late Late Show with James Corden

דייויד בקהאם זכה לכבוד מקבוצתו לשעבר לוס אנג'לס גלאקסי כשפסל שלו הוצב מחוץ לאצטדיון שלה, וג'יימס קורדן, מגיש התוכנית "The Late Late Show with James Corden", החליט לנצל את ההזדמנות ולעבוד עליו: הוא יצר פסל מעוות שלו, שמעט קרוב למציאות אבל גם מעוות את הגוף של בקהאם, ולכאורה הציג לו אותו בפניו מאחורי הקלעים. כדורגלן העבר כמובן נדהם.

בסרטון קורדן מראה איך נבנה הפסל, איך בחר לשנות את הדברים, ושורה של שחקנים שיתפו פעולה עם הסצינה, כולל מי ששיחק את האמן המפסל, שניסה להסביר לבקהאם למה הפסל שלו כן נאמן למציאות. "הדבר היחיד שטוב פה זה השיער שלי", אמר בקהאם בין השאר, "אם הילדים שלי יראו את זה הם יבכו... אני לא יודע איך אפשר יהיה להוציא את זה".

יש לציין כי בקהאם המאוכזב הצליח לשמור על נימוס ואדיבות, על אף האכזבה הגדולה שניכרה על פניו. בסיום, כשהפסל נפל, קורדן רץ והחל להתפקע מצחוק לעיניו של בקהאם, שהבין מה קרה. "תיזהרו מהחברים שלכם", כתב בקהאם לאחר מכן בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully