וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בגוואנגז'ו R&F: "גורמים מסוימים פוגעים בשמו הטוב של הכדורגל הישראלי"

12.3.2019 / 11:44

הסינים זועמים על הפרסומים לפיהם הפועל חיפה וטוברוק מתכוונות לתבוע כדי לקבל דמי סולידריות על מכירת דיא סבע: "בורות, במקרה הטוב"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנור סולומון מתרגל לחיים החדשים בשחטאר דונייצק

בגוואנגז'ו R&F כועסים על פרסומים בישראל לפיהם הפועל חיפה ובית"ר טוברוק נערכות לתבוע את המועדון הסיני מאחר שלא קיבלו את דמי הסולידריות שמגיעים להן עבור מכירתו של דיא סבע.

בהודעה חריגה שיצאה מהמועדון בסין נכתב: "אנחנו מצטערים על כך שגורמים מסוימים מייצרים מבוכה לכדורגל הישראלי ופוגעים בשמו הטוב בשל בורות וחוסר ידע, במקרה הטוב. חוקי פיפ"א קובעים שמשלמים דמי סולידריות 30 יום מיום התשלום עבור העברת השחקן ולפי מספר התשלומים שסוכמו מול הקבוצה המעבירה. מועד התשלום בהתאם לחוזה שנחתם מול הפועל באר שבע עדיין לא הגיע ולכן לא הגיע המועד לשלם דמי סולידריות שמנוכים ומועברים באופן אוטומטי לקבוצות הרלוונטיות. לכן, לא ברורים לנו המכתבים והאיומים בתביעות, ובטח הריצה המביכה לתקשורת מצד הקבוצות ועורך דינם (שכנראה לא מכיר את חוק הסולידריות). R&F מתנהלת לפי החוק ותמשיך להתנהל ככה גם בהמשך".

יש לציין כי התשלום להפועל באר שבע בסך של 5 מיליון יורו יועבר בשתי פעימות. הראשונה בסוף החודש הזה והשנייה בחודש ינואר 2020. דמי הסולידריות יהיו 5 אחוז מהסכום הכולל ובסך הכל 250 אלף יורו לכלל הקבוצות בהן שיחק סבע מגיל 12 ועד 21.

דיא סבע שחקן גוואנגז'ו R&F. האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
התשלום יועבר בשתי פעימות. סבע/אתר רשמי, האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F
  • עוד באותו נושא:
  • דיא סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully