וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לוק וולטון הפציר במג'יק ג'ונסון שישמור על רנדל ולופז

הפורוורד והסנטר ששוחררו מהלייקרס, מככבים בניו אורלינס ומילווקי. הנשיא העדיף להחתים במקומם את מגי וסטיבנסון כצוות המסייע של לברון

העונה הסדירה ב-NBA נמצאת בישורת האחרונה שלה ומי שככל הנראה לא תהיה חלק מהפלייאוף היא לוס אנג'לס לייקרס. הקבוצה של לוק וולטון סובלת ממכת פציעות של שחקני מפתח וכבר הודיעה שדקות המשחק של לברון ג'יימס יוגבלו. הלייקרס מפגרת כרגע בשבעה וחצי מקומות אחרי הקליפרס השמינית, כשנותרו רק 16 משחקים לסיום העונה. אין ספק שהעונה הזו נחשבת לסוג של כישלון, בטח לאור צירופו של השחקן הטוב בתבל. אבל מי אשם בכישלון הזה?

שחקן לוס אנג'לס לייקרס ג'וליוס רנדל מול שחקן דאלאס מאבריקס הריסון בארנס. רויטרס
הלייקרס טעתה כשוויתרה עליו? ג'וליוס רנדל/רויטרס

הנטייה הטבעית היא להפיל את האחריות על לוק וולטון המאמן חסר הניסיון, אבל ב"יאהו" חושפים שייתכן שהנשיא הכל יכול מג'יק ג'ונסון חתום על כמה טעויות מקצועיות עוד בקיץ הקודם. על פי הדיווח וולטון והצוות המקצועי של הלייקרס לחצו על מג'יק אחרי הטרייד על לברון שישמור על שחקנים כמו ברוק לופז וג'וליוס רנדל. במקום זאת, מג'יק העדיף להחתים את הסנטר המוגבל והמגושם ג'אבל מגי, יחד עם מייקל ביזלי ולאנס סטיבנסון.

אך בעוד שמגי נותן עונה בינונית מאוד במדי הלייקרס, לופז מנצל את השמירה שמקבל יאניס אנטטוקומפו במילווקי ורושם עונה נהדרת עם 12.3 נקודות למשחק ושיפר משמעותית את הקליעה שלו מבחוץ. לגבי רנדל, הלייקרס ויתרו על האופציה על הפורוורד שעבר לניו אורלינס, בתקווה להגדיל את תקרת השכר שלהם. רנדל בן ה-24 בלבד, רושם ממוצעים של 20.7 נקודות ו-8.7 ריבאונדים בניו אורלינס - מספרים שהיו הופכים אותו לשחקן המשלים האידיאלי עבור לברון ג'יימס.

מאמן לוס אנג'לס לייקרס, לוק וולטון, עם הנשיא מג'יק ג'ונסון. GettyImages
ימשיכו יחד גם בעונה הבאה. מג'יק ולוק וולטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully