וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון הפסידה לראשונה העונה

המוליכה נעצרה על ידי בני הרצליה, שניצחה 33:35 והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. הפועל ראשון לציון ניצחה 26:29 את עירוני רחובות

ולדיצה סטויאנוביץ' שחקן בני הרצליה כובש מול מכבי ראשון לציון. חן קלדרון, אתר רשמי
הנחיל למוליכה הפסד ראשון. ולדיצה סטויאנוביץ'/אתר רשמי, חן קלדרון

המחזור ה-21 והלפני אחרון בליגת העל בכדוריד סיפק הערב (שני) הפתעה גדולה, כאשר המוליכה מכבי ראשון לציון הפסידה 35:33 לבני הרצליה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. הכרטיס האחרון לפלייאוף יוכרע במחזור הסיום של העונה הסדירה, ביום שישי הקרוב, עם מאבק בין באר שבע, רחובות וחולון.

סדרות רבע גמר הפליאוף ומשחקי הבית התחתון בליגת העל יחלו ב-22 במרץ (המשחק השני ב-25, והמשחק השלישי ב-29). לאחר מכן, הליגה תצא לפגרה בת שלושה שבועות, במהלכה נבחרת ישראל תפגוש פעמיים את נבחרת קוסובו (ב-10 בפרישטינה וב-14 באפריל בתל אביב) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. לפני הגעתה לקוסבו, הנבחרת תקיים צמד משחקי אימון ביוון מול הנבחרת המקומית. סדרות חצי גמר הפליאוף תחלנה ב-22 באפריל וסדרת גמר הפליאוף תצא לדרך ב-14 במאי. שתי הסדרות הן בשיטת הטוב עד חמישה משחקים.

יובל גררה שחקן הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הוביל את הפועל ראשון לציון. יובל גררה/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 33:35

מחזיקת הגביע הובילה בדקות הסיום, אבל השוער גיל יעקב התעלה והוביל את המארחת לניצחון שהציב אותה במקום השביעי וקבע כי היא לא תפגוש את מכבי ראשון לציון בסדרת רבע הגמר. המוליכה נעצרה אחרי 19 ניצחונות ותיקו, בעקבות שערי ניצחון של ולדיצה סטויאנוביץ' וולדימיר דמיטרייביץ'.

הפועל ראשון לציון - עירוני רחובות 26:29

האלופה השתוותה זמנית להפועל אשדוד במקום השני, כשביום שישי הן נפגשות במחזור הנעילה באשדוד. יובל גררה הצטיין בשורות הפועל ראשון לציון עם שבעה שערים, לרחובות נותר עוד סיכוי לפלייאוף העליון ואותה הוביל אמיר שניידר עם 12 שערים.

א.כ. נס ציונה - מכבי קרית מוצקין 37:38

המדורגת חמישית ניצחה את השישית במשחק ההכנה לפלייאוף, בו שתיהן הבטיחו את המקום עוד בסוף השבוע. נס ציונה עלתה בהרכב חסר מאוד, אבל הצעירים לקחו את ההזדמנות ושוער נבחרת הנוער יותם בוכניק עצר זריקה מכריעה של ברק עמר בשניות הסיום. תומר מרום כבש את שער הניצחון של המארחת.

משחק נוסף:

הפועל קרית אונו - מ.כ. באר שבע 26:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully