וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: סשה זברב הובס בסיבוב השלישי על ידי יאן לנארד שטרוף

המדורג שלישי בעולם נוצח 6:3, 6:1 בדרבי הגרמני על ידי המדורג 55 בעולם. ראוניץ' חזר מ-4:1 במערכה השלישית לניצחון. קרלוביץ' שוב ניצח

סשה זברב טניסאי גרמני. AP
הדחה מוקדמת ומביכה. זברב/AP

טורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000 של הגברים והפרמייר מנדטורי אצל הנשים נמשך גם היום (שני).

גברים

ההפתעה הגדולה של היום הגיעה מהדרבי הגרמני. יאן לנארד שטרוף (55) הצליח להביס 3:6, 1:6 את סשה זברב המדורג שלישי בעולם. שטרוף הצליח להשוות את הישג השיא שלו מול יריב כיוון שבפעם השנייה בקריירה הוא הצליח לנצח את המדורג שלישי בעולם אחרי שגבר על סטן ואוורינקה במאסטרס פריס ב-2016. זברב, ששוב מודח בשלב מוקדם מטורניר גדול, יכול להתעודד שלפחות הפעם הוא הגיע לסיבוב השלישי, שלב אחד יותר גבוה מזה שבו נעצר בשנה שעברה.

מילוש ראוניץ' הקנדי, המדורג 14 בעולם, התקשה מאוד ופיגר כבר 4:1 במערכה השלישית מול מרכוס ג'ירון האמריקאי האנונימי (217 בעולם), שעשה את כל הדרך מהמוקדמות עד הסיבוב השלישי. למרות זאת, ראוניץ' הצליח לחזור עם שתי שבירות וניצח 4:6, 6:4, 4:6 אחרי שעה ועוד 58 דקות וכשהוא ממטיר 22 אייסים. איבו קרלוביץ' הפך בפעם השלישית השבוע להיות הטניסאי המבוגר ביותר שמנצח במשחק בטורניר מאסטרס 1,000. הקרואטי בן ה-40 ועוד 11 ימים, שמדורג 89 בעולם, עלה לשמינית הגמר עם 3:6, 6:7 (3) נגד פריינש גונסוואראן ההודי (97).

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. GettyImages
הצליח לצאת ממצב קשה מאוד במערכה השלישית. ראוניץ'/GettyImages

נשים

אנג'ליק קרבר, המדורגת שמינית, פגשה את נטליה ויחליאנצבה הרוסייה שאמנם מדורגת במקום ה-112 בעולם, אבל שווה הרבה יותר מזה. קרבר נזקקה לשלוש מערכות כדי לנצח 3:6, 6:1, 3:6 אחרי שעה ועוד 54 דקות. קרולינה פלישקובה הצ'כית (5) עשתה את שלה בצורה הרבה יותר נינוחה עם 3:6, 2:6 נגד יסאלן בונאבנטור הבלגית (144) בתוך שעה ועוד תשע דקות. ארינה סבאלנקה הבלארוסית, המדורגת תשיעית בעולם ובטורניר הצליחה לעלות לשמינית הגמר עם 2:6, 5:7 מול לסיה צורנקו האוקראינית, שמדורגת 28 בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
עברה שלב אחרי שלוש מערכות. קרבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully