וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי פייבוריטית מול שאלקה, גווארדיולה מנמיך ציפיות: "אנחנו צעירים במפעל"

ליגת האלופות: אלופת אנגליה תארח את הרויאל בלוז בגומלין שמינית הגמר אחרי ה-2:3 בפלטינס ארנה. המאמן דיבר על סיכויי הקבוצה לזכות בצ'מפיונס ופרגן לריאל מדריד: "כל הקבוצות שיעלו לרבע הגמר הן ברמתה"

עריכת וידאו: מתן חדד, אביחי ברוך

מנצ'סטר סיטי תארח מחר (ג', 22:00, ערוץ 56) במשחק השני של הערב בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות את שאלקה בביתה, אחרי שניצחה את הקבוצה הגרמנית 2:3 במפגש הראשון בגלזנקירשן. סיטי מגיעה בתקופה נהדרת מבחינתה, כאשר היא מנצחת בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ותשעה ניצחונות בית רצופים. בנוסף, הסיטיזינס כבשו ארבעה מתוך ששת שעריהם האחרונים בליגת האלופות אחרי הדקה ה-80 ושמרו על רשת נקייה בששת משחקיהם האחרונים בפרמיירליג. הסיטי תחסר במשחק הזה את קווין דה בראונה הפצוע ואת פרננדיניו ואוטמנדי המושעים. גם ג'ון סטונס פצוע.

שחקן שאלקה נביל בנטאלב עם שחקן מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן. רויטרס
שוב נפגשים. בנטאלב וגונדואן/רויטרס

מאמנה של אלופת אנגליה, פפ גווארדיולה, התראיין לקראת המשחק והנמיך ציפיות בנוגע לזכייה של קבוצתו במפעל: "אנחנו צעירים במפעל הזה, ככה אני מרגיש. בשביל לזכות בליגת האלופות צריך לשאוף לנקודה הכי גבוהה שאפשר כי גם כל שאר הקבוצות חושבות ככה ולכן זה מאתגר". פפ התייחס להדחתה של יריבתו משכבר הימים, ריאל מדריד ואמר: "אנשים חושבים שבגלל שריאל מדריד לא נמצאת במפעל יותר אז יהיה יותר קל וזה לא נכון. בתקווה שנגיע לרבע הגמר, כל הקבוצות בשלב הזה יהיו ברמתה של ריאל".

על ההפתעות שהתרחשו בשבוע שעבר עם ההדחות של פריס סן ז'רמן וריאל הוסיף המאמן הקטלאני: "הכל יכול לקרות במפעל הזה. מה שקרה במשחק הראשון יכול לחזור במשחק השני, אנחנו פשוט צריכים לנצל את המצבים שיהיו לנו ולשחק מושלם". מי שישב לצידו של פפ במסיבת העיתונאים היה הגרמני-טורקי אילקאי גונדואן שהתייחס לריבת קבוצתו מחר: "שאלקה צריכה לכבוש שני שערים אז אסור לנו להרגיש בנוח עדיין. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו ולעבור את המשחק בשלום". גונדואן התייחס לכך שחוזהו טרם הוארך והוסיף: "אין החלטה בנושא עדיין מצד המועדון. אנחנו עדיין מדברים ואני לא לחוץ בנוגע לזה".

שאלקה מנגד תגיע למפגש כאשר היא ממוקמת בתחתית הבונדסליגה במקום ה-14 והיא נמצאת רק 4 נקודות מעל הקו האדום. נתון מעניין נוסף הוא הרויאל בלוז ניצחו פעם אחת בלבד בשמונת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, כאשר ניצחון החוץ האחרון שלהם היה אי שם בחודש נובמבר והם יקוו לחולל סנסציה נוספת במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully