וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: דוגלאס קוסטה בחוץ, רונאלדו יודח בשמינית לראשונה מאז 2010?

הברזילאי הפצוע לא יהיה בסגל, הגברת הזקנה תנסה למחוק את ה-2:0 מהמשחק הראשון בשמינית הגמר, מלך שערי המפעל בכל הזמנים ינסה לעזור לה לעשות מהפך (22:00, ספורט5)

עריכת וידאו: מתן חדד, אביחי ברוך

משחקי הגומלין של שלב שמינית גמר ליגת האלופות יימשכו מחר (ג', 22:00) עם שני משחקים. במוקד יעמוד המפגש הלוהט בין רונאלדו ויובנטוס לאתלטיקו מדריד, כאשר הספרדים מגיעים עם 0:2 מהמשחק הראשון. במשחק השני מנצ'סטר סיטי פייבוריטית ברורה להדיח את שאלקה עם 2:3 מהמשחק הראשון בגרמניה.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מול אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שוב נפגשים. רונאלדו וגריזמן/רויטרס

יובנטוס - אתלטיקו מדריד (22:00, ספורט5)

שתי האימפריות מאיטליה וספרד תפגשנה מחר כאשר בפני יובה ניצב אתגר לא פשוט בכלל. האיטלקים נוצחו במשחק הראשון במדריד 2:0 בעזרת שני שערים שנכבשו על ידי בלמי אתלטיקו, דייגו גודין וחוסה מריה חימנס. האלופה האיטלקית מגיעה עם הגב אל הקיר למשחק, אך יכולה להתעודד מכך שכבשה לפחות שלושה שערים במשחק בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה בסריה א'. יובנטוס ניצחה במחזור האחרון 1:4 את אודינזה במסגרת המחזור ה-27 מצמד שערים של שחקנה בן ה-16 והמוכשר מאוד מואיז קין, שהחליף בהרכב את כריסטיאנו רונאלדו שקיבל מנוחה לקראת המפגש הקריטי נגד הקבוצה הספרדית.

הנתון המעניין לגבי CR7 הוא שהכוכב שזכה חמש פעמים בתואר הנכסף (פעם אחת במדי מנצ'סטר יונייטד וארבע זכיות עם ריאל מדריד), לא הודח בשמינית גמר ליגת האלופות מאז עונת 10\2009, אז נכנע עם קבוצתו לשעבר, ריאל מדריד אחרי מפגש כפול מול ליון. הביאנקונרי נמצאים בדרך לאליפות שמינית ברציפות והגדילו את הפער בפסגת הליגה האיטלקית ל-18 נקודות מנאפולי השנייה ולא נראה שיש קבוצה המסוגלת לעצור אותם במולדתם.

הגברת הזקנה תחסר את אלכס סנדרו בגלל צהובים, את חואן קואדרדו וסמי חדירה בגלל פציעות שונות וגם את דוגלאס קוסטה, כפי שנאלץ להודות הערב מסימיליאנו אלגרי: "הוא נפצע שוב באימון". הברזילאי לא שיחק מאז ה-2 בפברואר. אתלטיקו מגיעה בתקופה מצוינת מבחינתה כאשר היא מנצחת בחמשת משחקיה האחרונים ולא סופגת כלל. ההפסד 4:0 לבורוסיה דורטמונד במחזור השני בשלב הבתים היה המשחק הראשון מאז 2014 שבו סופגת הקבוצה מעל שני שערים במשחק.

הרוחיבלאנקוס היא הקבוצה היחידה אשר ממשיכה להיות צמודה לברצלונה בצמרת הליגה הספרדית. היא נמצאת במרחק של 7 נקודות בלבד מהפסגה ועדיין חולמת על אליפות ה"לה ליגה". שחקניו של דייגו סימאונה ניצחו פעם אחת בלבד בשמונת משחקי החוץ האחרונים שלהם במפעל היוקרתי, אך לא הפסידו בשלושת הקמפיינים האחרונים לקבוצה מארץ המגף. אתלטיקו תחסר את דייגו קוסטה ותומאס פארטי עקב צבירת צהובים, ואת המגינים לוקאס הרננדז ופיליפה לואיס בגלל פציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully