וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שתקף את שחקן אסטון וילה נכלא ל-14 שבועות: "זו הייתה בדיחה"

פול מיטשל בן ה-27 אף הושעה ל-10 שנים מהמגרשים. משפחתו עזבה את הבית אחרי שספגה איומים, ברמינגהאם חוקרת את "הסדרן המשתולל"

עריכת וידאו: מתן חדד

אירועי הדרבי של ברמינגהאם ממשיכים להסעיר את אנגליה, אחרי שאתמול (ראשון) אסטון וילה גברה 0:1 על ברמינגהאם בסיומו של משחק שכלל תקרית אלימה ומסוכנת. כזכור, אוהד של ברמינגהאם פרץ למגרש וחבט בעוצמה בראשו של ג'ק גריליש מאסטון וילה. הוא נעצר והורחק. לאחר מכן, בדקה ה-67, גריליש היה זה שכבש את שער הניצחון, וחגג את הגול הכל כך מתוק מבחינתו כשהוא מזנק ליציע של אוהדי הקבוצה האורחת.

שוטרים וסדרנים ניסו כמובן לחצוץ בין שחקני וילה הצוהלים לבין האוהדים הנלהבים, אבל נראה שאחד הסדרנים היה נלהב יתר על המידה. הסדרן המקומי דחף את גריליש באגרסיביות על מנת להרחיקו, והתעמת עם שחקנים נוספים של וילה. השוטרים מיהרו להפריד, והרחיקו את הסדרן מהאצטדיון כשהם מפנים אותו בכוח. מהמשטרה נמסר שהוא לא נעצר, ומהקבוצה המארחת ברמינגהאם נמסר שהם יחקרו את התקרית.

האוהד שפרץ למגרש ותקף את גריליש הוא פול מיטשל, 27, מחוסר עבודה מקומי, נשוי ואב לילד בן שנתיים, שהיום הודה בחשדות נגדו כשהוא בפני שופט מקומי. מיטשל טען שהוא תקף את גירליש כ"בדיחה" כי לדעתו השחקן הזה הוא "חרא". העונש שקיבל: עונש מאסר של 14 שבועות, כמו גם הרחקה מכל משחקי הכדורגל בבריטניה לעשר השנים הקרובות והרחקה ממשחקי ברמינגהאם לכל החיים.

היום באנגליה פורסם כי המשפחה של האוהד התוקף נאלצה לעזוב את הבית שלה, אחרי ש"ספגה איומי מוות" בעקבות הפעולה שלו. חברים של מיטשל סיפרו שאשתו קיבלה שיחות טלפון שבה נאמר לה "אנחנו הולכים לבוא אליכם הביתה ולשרוף אותו".

ברמינגהאם התנצלה בפני יריבתה אסטון וילה, וכמובן אישרה שהאוהד הורחק ממגרשה הביתי לכל החיים. גריליש אמר אחרי המשחק שהוא "מזועזע ומפוחד" מהתקרית. בשנה האחרונה קרו מספר תקריות אלימות של פריצת אוהדים למגרש ותקיפת שחקנים, ובעקבות התקיפה האחרונה שחקנים ופרשנים רבים הזהירו מהידרדרות.

המהלומה והפריצה

הסדרן המשתולל מורחק על ידי המשטרה

הפרשנים מזהירים ודורשים עונש חמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully