וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחר צוברי חזר לעניינים": נפתח המאבק על הכרטיס לטוקיו

11.3.2019 / 10:37

הגולשים אופק אלימלך וקטיה ספיצ'קוב זכו בארד בתחרות במאיורקה לפני אליפות אירופה. מאמן האיגוד גור שטיינברג טוען: "הסיכויים של כל ארבעת גולשי הנבחרת לזכות בכרטיס לטוקיו 2020 הם שווים"

הגולש אופק אלימלך. איגוד השייט, אתר רשמי
מדליה אולימפית? עוד נראה. אלימלך/אתר רשמי, איגוד השייט

אופק אלימלך זכה במדליית הארד של תחרות גלשני רוח בינלאומית בעיר מיורקה שבספרד באתר שיארח בחודש הבא את אליפות אירופה, תחרות הקריטריון האולימפי הראשונה בדרך למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. מדובר בתחרות הכנה בה הנבחרת הישראלית השתתפה במסגרת מחנה אימון במיורקה אותו קיימה על מנת להתרגל לאתר של יורו 2019, התחרות בה יתחיל המאבק על הכרטיס האולימפי היחיד של ישראל.

יואב עומר סיים רביעי, שחר צוברי חמישי ויואב כהן עשירי, אם כי כהן לא השתתף בכל השיוטים, זאת בהנחיית המאמן הראשי גור שטיינברג, מכיוון שהגולש עדיין מתאושש ממחלה קלה. כהן ניצח בשיוט הראשון ופרש משני השיוטים הנוספים שנערכו אותו יום בתחרות בה השתתפו 24 גולשים ובה סיימו שני ספרדים במקומות 1 ו-2.

שטיינברג סיכם את המחנה והתחרות: "החדשות העיקריות הן כי שחר צוברי חזר לעניינים לאחר שסבל מפציעה בתחרות הגביע העולמי במיאמי בינואר. כרגע נראה כי הסיכויים של כל ארבעת גולשי הנבחרת לזכות בכרטיס לטוקיו הם שווים ואין דרך להצביע היום על מועמד בולט. אני שמח שזה כך. המבחנים יחזקו אותנו אבל המטרות הריאליות העונה הן טופ 8 באירופה ובעולם. אם זה יקרה אז בשנה הבאה, 2020, אפשר יהיה לדבר על מדליה".

בין הנשים, זכתה קטי ספיצ'קוב במדליית הארד. האלופה האולימפית מצרפת שרלין פיקון ניצחה לפני אמה ווילסון הבריטית, שהקדימה בארבע נקודות את ספיצ'קוב. מאיה מוריס דורגה חמישית, נוי דריהן תשיעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully