וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגדול מכולם": רוני אוסליבן השלים ברייק 100 בפעם ה-1,000 בקריירה

כוכב הסנוקר זכה באליפות השחקנים עם הצגה גדולה בגמר, כולל ציון דרך היסטורי. הקהל השתולל, הקולגות מחמיאים, אוסליבן הודה: "זה היה פנטסטי, משהו שאזכור כל חיי"

רוני אוסליבן עם ברייק המאה ה-1,000 בקריירה/איגוד הסנוקר העולמי

רוני אוסליבן הפך אתמול (ראשון) לשחקן הסנוקר הראשון שמגיע ל-1,000 מאיות בקריירה, אחרי שזכה בטורניר "אליפות השחקנים" (Players Championship) עם ניצחון 4:10 על ניל רוברטסון בגמר. אוסליבן, אלוף העולם חמש פעמים, החל את הטורניר עם 994 מאיות (משחקון שבו הוא משיג 100 נקודות ומעלה בברייק אחד), הגיע לגמר עם 997, השיג שניים מהירים בדרך ל-2:7 על רוברטסון בסשן הבוקר, ולאחר מכן, במשחקון האחרון, בדרך לזכייה בטורניר הדירוג ה-35 בקריירה, סגר את הסיפור מול הקהל הנלהב בפרסטון עם ברייק של 134 נקודות.

רק לשם השוואה, סטפן הנדרי (775) וג'ון היגינס (745) הם שני השחקנים היחידים שהצליחו לעבור את ה-700 מאיות בקריירה. אוסליבן הגיע אתמול לציון הדרך המרשים, כשבמכה הקובעת 100 נקודות הוא שלף את סימן ההיכר שלו, החליף והעביר את המקל לידו השמאית, לפני שגלגל את האדום פנימה. במכה האחרונה הוא יכול היה להשלים 141 נקודות ולהוסיף לחשבון הבנק שלו עוד 5,000 ליש"ט על הברייק הכי גבוה בטורניר, אבל אחרי שהכה את השחור לחור, הכדור הלבן התגלגל לחור האמצעי.

כך או כך, אוסליבן בן ה-53 ממשיך את הקריירה הנפלאה שלו, כשבטורניר בפרסטון הוא ניצח לראשונה אי שם בשנת 1993. "זה רגע מיוחד עם הקהל הזה", אמר אוסליבן בסיום, "אתה אף פעם לא יודע מה לצפות, וזה מעולם לא קרה לי לפני כן, כשכולם מעודדים אותך בכל כדור, כפי שקרה לקראת הסוף. זה היה פנטסטי, משהו שאזכור כל חיי".

שחקן הסנוקר ג'ו פרי צייץ ש"רוני הוא הגדול בכל הזמנים! ספק אם יהיה אי פעם מישהו טוב יותר". ניל רוברטסון צייץ: "הייתה אווירה מדהימה בסיום במהלך המאייה ה-1,000. ברור שמאכזב להפסיד, אבל היום אין לי בעיה להרים ידיים". אלוף העולם לשעבר קן דוהרטי: "לא ייאמן, ברכות לרוני על הישג נפלא, פורץ דרך בענף הנפלא שלנו". שחקן הסנוקר מייקל הולט: "איזה שחקן. הטב מכולם, בהפרש עצום. זה כבוד לחלוק איתו שולחן, מדהים רוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully