וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דזי בארמור ג'וניור נשלח למאסר של 7.5 חודשים על ניסיון ייבוא סמים

11.3.2019 / 10:28

בנו של שחקן נבחרת ישראל בעבר דזי בארמור, ששיחק בעת מעצרו במכבי מעלה אדומים מהארצית, נשלח לתקופת מאסר לאחר שייבא כשני קילוגרמים של סמים באמצעות הדואר מקליפורניה. מאמנו העיד לטובתו: "הוא אדם טוב"

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים

שחקן הכדורסל הישראלי-אמריקאי דזי בארמור ג'וניור, בנו של שחקן נבחרת ישראל לשער דזי בארמור, הורשע בשבוע שעבר בייבוא של סמים מסוכנים, החזקה בסמים שלא לצריכה עצמית וקשירת קשר לעשות פשע, ונשלח למאסר של שבעה חודשים וחצי. בארמור ג'וניור הודה בכתב אישום מתוקן כחודש לאחר שנעצר בחשדות הנ"ל והוא צפוי להשתחרר בתחילת חודש אוקטובר. בעת מעצרו שיחק במכבי מעלה אדומים מהליגה ארצית מחוז דרום.

מכתב האישום עולה כי בארמור ג'וניור בדק החל מחודש נובמבר על אפשרות לייבא סמים מסוג קנביס מקליפורניה לישראל. לאחר שבדק מול מספר אנשים על דרכי המעבר והאפשרות להפיץ כמות גדולה של סמים, החליט להעביר כמות של 1.812 קילוגרם באמצעות דואר ישראל במארז קרטון. החבילה נתפסה במכס ב-24 בינואר. לאחר שלא הגיעה לסניף הדואר במעלה אדומים, הגיע בארמור ג'וניור מלווה בחבר כדי לבדוק מדוע היא מתעכבת.

במשטרת ישראל הוציאו חלק מהסמים מהחבילה והעבירו אותה במארז המקורי אל סניף הדואר משם אסף אותה בארמור ג'וניור ב-5 בפברואר. לאחר מספר שעות נעשה חיפוש ברכבו וכמות הסמים התגלתה.

דייזי בארמור ג'וניור שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
בארמור/קובי אליהו

כאמור, בארמור ג'וניור הודה במעשיו וכבר מרצה את עונשו. "אני דאגתי להביא את דזי לשחק אצלנו בקבוצת מכבי מעלה אדומים", אמר מאמן הקבוצה יאיר גבירץ באישור פסק הדין, "חשוב לי להעיד עליו שמדובר באדם טוב. כמה פעמים הוא התנדב לעזור בחוגי כדורסל בעיר, תמיד עם סובלנות לילדים, גם היה משחק עם הילדים ומצטלם איתם. אני מודע לזה שהוא היה בודד בעיר וגר לבד, יכול להיות ששם טעינו שהוא גר לבד, היה קצת בודד, אבל מדובר באדם טוב וללא עבר פלילי. היה תמיד בא לאימונים, מגיע בזמן ואף פעם לא החסיר אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully