וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של דאבור: "אם הוא יוכל להבטיח לי שהוא יחזור לכבוש, הוא ימשיך לבעוט פנדלים"

החלוץ הישראלי עשוי לאבד את תפקידו כפנדליסט הקבוע של רד בול זלצבורג אחרי עוד החטאה מהנקודה, הפעם בפאננקה שלא צלחה. מרקו רוזה: "אשאיר את הנושא פתוח בינתיים"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מונס דאבור מוצג בסביליה

האם מונס דאבור עומד לאבד את תפקידו כבועט הפנדלים הקבוע של רד בול זלצבורג? הישראלי רשם אתמול החמצת פנדל נוספת ב-0:0 של קבוצתו מול שטרום גראץ, כשנכנס בדקה ה-61 וקיבל הזדמנות מהנקודה הלבנה בדקה ה-74, אך שלח ניסיון פאננקה מעל המשקוף. ההחמצה הזו מתווספת לזו של דאבור במשחק הגומלין של אלופת אוסטריה מול קלאב ברוז' בליגה האירופית (בו כבש לבסוף בניצחון 0:4), ולמרות העובדה שהחלוץ שיעבור בקיץ לסביליה מוליך את טבלת המבקיעים בליגה האוסטרית עם 11, מאמנו מרקו רוזה רמז שהוא עשוי לחפש פנדליסט אחר.

המאמן הגרמני, שרשם אתמול את משחקו ה-100 בזלצבורג והפך בכך למאמן בעל משחק המשחקים הרב ביותר של המועדון בעידן רד בול, כעס על ההחטאה שאיפשרה ללאסק לינץ לצמק את הפער מהפסגה לתשע נקודות ואמר: "כשבעיטה כזו נכנסת אני תמיד הראשון להריע לה, אבל כשהיא לא נכנסת אני שואל את עצמי בתור המאמן - למה?".

מרקו רוזה מאמן רד בול זלצבורג עם מונס דאבור. GettyImages
שאל את עצמו למה. מרקו רוזה עם מונס דאבור/GettyImages

על השאלה האם דאבור ימשיך לשמש כבועט הקבוע מהנקודה הלבנה ענה רוזה: "אם הוא יוכל להבטיח לי שהוא יחזור לכבוש, הוא יחזור לבעוט פנדלים. אני אשאיר את הנושא פתוח בינתיים. אני חושב שעדיף שהשחקנים ידברו על זה ביניהם ויקבלו את ההחלטות שלהם, ואם הם לא יגיעו להסכמה אני אחליט". כשנשאל על העובדה שקבוצתו, שתנסה למחוק את ההפסד 3:0 בנאפולי בשמינית גמר הליגה האירופית בגומלין ביום חמישי, לא הצליחה לכבוש בפעם השלישית בארבעת משחקיה האחרונים אמר רוזה: "אני לא מאבד שינה בגלל זה, תמיד יש לנו המון מצבים, פשוט חסר לנו מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully