וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו מוכנים ללילה מיוחד, היכונו לקאמבק!"

כוכב יובנטוס משוכנע ביכולתו למחוק את ה-2:0 ולעבור את אתלטיקו. כשנשאל מה סוד ההצלחה שלו, השיב: "אין, זו פשוט התשוקה לי לענף"

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

בווידאו: ראיון עם אנדראה פירלו ואלסנדרו דל פיירו

משימה כלל לא פשוטה מצפה ליובנטוס מחר (שלישי), כשתארח את אתלטיקו מדריד בניסיון להפוך את ההפסד 2:0 לאתלטיקו מדריד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. אבל כשיש לך בקבוצה את כריסטיאנו רונאלדו, הכל אפשרי. "כל הקבוצה בטוחה בעצמה שהיא הולכת לשחק משחק מצוין וגם אני", הבהיר הכוכב הפורטוגלי. "אנחנו מוכנים ללילה מיוחד, על המגרש וביציעים.

"כולם יודעים שאתלטיקו קבוצה חזקה שעושה הגנה טובה מאוד, לא לוקחת הרבה סיכונים ובונה על מתפרצות, אבל אנחנו מוכנים. נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח אותם. הדברים הקטנים יעשו את ההבדל. ככה זה כדורגל - לא ציפינו להפסיד 2:0 במשחק הראשון, אבל הכל יכול לקרות. אנחנו רוצים להגיב בצורה נהדרת בבית, מול האוהדים שלנו. להם אני רוצה להגיד - בואו נהיה חיוביים, בואו נאמין, אנחנו זקוקים לעזרתכם כדי לעשות את זה. התכוננו לקאמבק!"

CR7 כבר בן 34, אבל זה לא הפריע לו לכבוש 21 שערים העונה. כשנשאל מה הסוד שלו, השיב: "אין סודות, זו פשוט המסירות שלי והתשוקה שלי לענף הזה. אני אוהב לשחק כדורגל יותר מכל דבר אחר. נהניתי לשחק בפורטוגל, אנגליה וספרד, ועכשיו כיף לי באיטליה. זה תענוג עבורי להבקיע שערים ולעזור לקבוצה שלי לנצח. אני שמח. אנחנו עוברים עונה פנטסטית בינתיים. זכינו בסופר קאפ מול מילאן, כעת המטרה שלנו היא הליגה, וכמובן שגם ליגת האלופות".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו חוגג מחווה פאולו דיבאלה. GettyImages
איתו כנראה שהכל אפשרי. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully