וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: נדאל ופדרר עלו לסיבוב השלישי, סרינה החולה פרשה

נדאל השלים 1:6, 1:6 קל על דונאלדסון, פדרר גבר 1:6, 5:7 על גויובצ'יק, סרינה וויליאמס פרשה בפיגור 6:3, 1:0 לגרבין מוגורוסה

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
עשה את שלו. פדרר/GettyImages

טורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים והפרמייר מנדטורי אצל הנשים נמשך אמש (ראשון) כשלאט לאט כל המדורגים הבכירים נכנסים לעניינים.

גברים

המדורג שני בעולם רפאל נדאל צלח בקלות את המשחק מול ג'ארד דונאלדסון האמריקאי (192 בעולם), עם 1:6, 1:6 חלק תוך שעה ו-13 דקות. אלוף אינדיאן וולס שלוש פעמים (הפעם האחרונה היתה ב-2013) יפגוש בשלב הבא את דייגו שוורצמן.

רוג'ר פדרר, המדורג רביעי בעולם, פתח את ההופעות שלו בטורניר בסיבוב השני והצליח לנצח 1:6, 5:7 את פטר גויובצ'יק הגרמני (85) בתוך שעה ועוד 17 דקות לעיניו של פיט סמפראס האגדי שישב בשורה הראשונה מאחורי השחקנים. פדרר סיים את המשחק עם 6 שגיאות כפולות לעומת 2 אייסים בלבד, אך למרות זאת הצליח להתעלות ולהרים את הרמה שלו בדיוק מתי שהיה צריך ולהשיג את הניצחון הזה. זה היה בסך הכול המפגש השני בין השניים והניצחון השני של פדרר אחרי שגבר על גויובצ'יק בסינסינטי בשנה שעברה, אז זה נגמר 4:6, 4:6.

פיליפ קראינוביץ' הסרבי הצליח לרשום בסוף 2017 הישג ענק כשהגיע עד לגמר טורניר המאסטרס בפריס. מאז סבל הסרבי בן ה-27 מפציעה קשה ובקושי שיחק בשנה שעברה. לאינדיאן וולס הוא נכנס דרך המוקדמות ומהמקום ה-113 בעולם. למרות זאת הוא הצליח לנצח 3:6, 3:6 את דויד גופן (21 בעולם) בסיבוב השני.

מי שהיה צריך לעבוד קשה מאוד הוא המדורג שביעי בעולם קיי נישיקורי. היפני בן ה-29 נזקק לשעתיים ועוד 33 דקות כדי לנצח 4:6, 6:4, 6:7 (4) את אדריאן מנארינו הצרפתי (52 בעולם).

דניל מדבדב הרוסי המצוין (15 בעולם) עלה לסיבוב השלישי עם 5:7, 0:6 נגד מקנזי מקדונלד האמריקאי. קייל אדמונד, המדורג 23 בעולם, רשם ניצחון קל מאוד עם 2:6, 0:6 מול ניקולאס ג'ארי הצ'יליאני (86) בתוך 51 דקות בלבד.

מעריצים יפנים של קיי נישיקורי. AP
האוהדים של נישיקורי שרדו את המותחן?/AP

נשים

סימונה האלפ הרומנייה, המדורגת שנייה בעולם, עבדה קשה מאוד ולקחה בשיניים 6:7 (3), 5:7 את קטרינה קוזלובה האוקראינית (114), שעשתה את הדרך מהמוקדמות עד הסיבוב השלישי.

סרינה וויליאמס (10) סיימה את הטורניר מוקדם מהצפוי, אחרי שפרשה בפיגור 6:3, 1:0 מול גרבין מוגורוסה הספרדייה (20) בעקבות מחלה. סרינה נראתה תשושה ונטולת אנרגיות, הפסידה שישה משחקונים רצופים בסט הראשון, ובסופו של ויתרה עם תחילת המערכה השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית. AP
המחלה הכריעה. סרינה וויליאמס הלילה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully