וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור החמיץ פנדל בתיקו של זלצבורג, גם ליאור רפאלוב החטיא

החלוץ נכנס כמחליף ב-0:0 מול שטורם גראץ וסיפק ניסיון פאננקה כושל (74), קשר אנטוורפן החמיץ מהנקודה בהפסד הביתי 2:1 לשרלרואה. בכורה לסייף ב-MLS

עריכת וידאו: מתן חדד

מונס דאבור החמיץ פנדל הערב (ראשון) ב-0:0 של רד בול זלצבורג מול שטורם גראץ. החלוץ הישראלי קיבל מנוחה בעקבות המשחק בליגה האירופית מול נאפולי ונכנס רק בדקה ה-61, אבל בזבז את ההזדמנות להכריע את המשחק בדקה ה-74 עם ניסיון פאננקה כושל שחלף מעל המשקוף. דאבור, שהחטיא מהנקודה הלבנה גם בגומלין מול קלאב ברוז' בליגה האירופית, נותר בראש טבלת המבקיעים של הליגה האוסטרית עם 11 שערים.

* גם ליאור רפאלוב החמיץ פנדל בהפסדה הביתי של אנטוורפן 2:1 לשרלרואה. ההחטאה של הישראלי הייתה בדקה ה-48, ומאסימו ברונו המחליף העניק לאורחת ניצחון בדקה ה-77. רפאלוב השלים 90 דקות וקבוצתו נותרה במקום הרביעי בליגה הבלגית.

* אלון תורג'מן פתח בהרכבה של אוסטריה וינה ושיחק 70 דקות בהפסד הביתי 3:1 לאלטאך. החלוץ הישראלי נעצר שלוש פעמים בקורות, כשבדקה ה-11 הגיע ברייט אדומווני לריבאונד וכבש. למרות ההפסד, הסגולים נותרו במקום השלישי עם 30 נקודות אחרי 21 מחזורים.

* מנור סולומון עלה למשחקו השלישי כמחליף בליגה האוקראינית בניצחון הקליל 0:5 של שחטאר דונייצק על קרפטי לבוב. הישראלי הצעיר נכנס בדקה ה-69, אבל לא הצליח לתרום בישול או שער בכורה במדי קבוצתו החדשה. שחטאר בפסגת הליגה האוקראינית עם 54 נקודות, שבע נקודות יותר מלדינמו קייב השנייה.

* קני סייף ערך את הופעת הבכורה שלו ב-MLS, כשעלה מספסל סינסינטי בדקה ה-73 במהלך ה-1:1 עם האלופה אטלנטה יונייטד.

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון. אתר רשמי שחטאר דונייצק, אתר רשמי
בינתיים הוא זוכה לדקות כמחליף. מנור סולומון/אתר רשמי, אתר רשמי שחטאר דונייצק

* עומרי בן הרוש שיחק 90 דקות בעמדת המגן השמאלי של לוקרן, שהפסידה 1:0 למוליכה גנק בקרב הקצוות של הליגה הבלגית. לוקרן אחרונה עם 17 נקודות, במרחק 10 נקודות מבוורן שנמצאת מעליה.

* אלי בבייב פתח בהרכב ואמיר עגייב לא היה בסגל בהפסד 2:1 של סומגאיט לנפטצ'י באקו. הקבוצה של צמד הישראלים עלתה ליתרון מפתיע, אבל ספגה שערים מאוחרים מהמוליכה ונותרה במקום האחרון בטבלה האזרית עם 16 נקודות.

* דקל קינן פתח רשמית את הקדנציה שלו בקבוצתו החדשה בליגת ה-USL האמריקאית, סקרמנטו ריפבליק. הבלם השלים 90 דקות ב-1:1 הביתי של סקרמנטו נגד ריאל מונרכס.

* שובל גוזלן נכנס כמחליף בהפסקה ב-1:1 של פראלימני בחוץ נגד אנורתוזיס פמגוסטה בליגה הקפריסאית. בוריס קליימן הפצוע לא היה בסגל.

* ביברס נאתכו ישב על הספסל ב-1:4 הביתי של אולימפיאקוס על אריס סלוניקי בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully