וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מריו באלוטלי ניצח את האקסית ניס ושוב חגג בצורה ייחודית

חלוצה של מארסיי קבע 0:1 בדרבי מול קבוצתו לשעבר, ואחרי שליפת הסלולרי בשבוע שעבר, חגג הפעם באמצעות המשחק "אבן, נייר ומספריים". 0:1 לליל על סנט אטיין

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר עלייתה של מנצ'סטר יונייטד לרבע גמר ליגת האלופות

המחזור ה-28 בליגה הצרפתית הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם דרבי הריביירה בין מארסיי לניס, אותו הכריע מריו באלוטלי עם 0:1 מול קבוצתו עד לחודש ינואר. ליל המדורגת שנייה השיגה 0:1 דרמטי בסנט אטיין, הנציגה האירופית ראן גברה 1:3 על קון, אנז'ה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 ב-10 שחקנים במונפלייה וטולוז ניצחה 0:1 את גנגאן האחרונה.

חלוץ ליל ניקולא פפה. רויטרס
ממשיך בעונה הנהדרת שלו. ניקולא פפה/רויטרס

ליל - סנט אטיין 0:1

ניקולא פפה, מי אם לא הוא, פרץ בדקה ה-87 ונעזר ברגל של נבן סובוטיץ' כדי להכריע את המשחק בסטאד ז'ופרואה גישאר עם שערו ה-17 העונה ולקרב את ליל לעבר חזרה לליגת האלופות. כריסטוף גאלטייה השלים דאבל עונתי על האקסית, שמחצה אותו 0:5 במחזור הסיום של העונה שעברה. מתיו דבושי פגע בג'ונתן איקונה והורחק בדקה ה-90, גם ווהבי חאזרי ראה אדום בדקה ה-93 וסנט אטיין סיימה בתשעה שחקנים. הפסד שלישי בארבעה משחקים למדורגת חמישית.

עוד באותו נושא

לפני ברצלונה, ליון איבדה יתרון של שני שערים בשטרסבורג

לכתבה המלאה
שחקני מארסיי חוגגים עם מריו באלוטלי (משמאל). רויטרס
משחק אבן, נייר ומספריים עם פלוריאן תובאן. מריו באלוטלי/רויטרס

מארסיי - ניס 0:1

הדרבי של הריביירה עמד בסימן מריו באלוטלי לפני פתיחת המשחק, במהלכו וגם אחריו. החלוץ האיטלקי עזב את ניס באמצע העונה לטובת מארסיי, השאיר מאחור קבוצה עצבנית שטענה כי נטש אותה אחרי שעשה צרות וראה מולו חבורה שמחפשת נקמה, אבל זה לא מנע ממנו לכבוש את שערו החמישי בשבע הופעות במדי מארסיי, שלפתע נמצאת רק שלוש נקודות מהמקום השלישי שמוביל לפלייאוף ליגת האלופות. אחרי הלייב באינסטגרם בשבוע שעבר, הפעם באלוטלי בחר לשחק אבן, נייר ומספריים עם פלוריאן תובאן בחגיגת השער, כאשר נגח לרשת בדקה ה-61 משישה מטרים. ניס במקום התשיעי, עם הפסד שלישי בארבעה משחקים.

מריו באלוטלי שחקן מארסיי כובש בנגיחה מול ניס. רויטרס
התסריט המתבקש. מריו באלוטלי נוגח את שער הניצחון/רויטרס

ראן - קון 1:3

שלושה ימים אחרי הניצחון ההיסטורי על ארסנל בליגה האירופית, ראן סיפקה שחזור כמעט מדויק בליגה. קון הפתיעה בדקה ה-20 עם בעיטה יפה של קאסימיר נינגה, אבל נותרה ב-10 שחקנים בעקבות צהוב שני של יואל ארמוגום בדקה ה-35 ובנז'מן בוריז'ו, שכבש בניסיון שני לאחר כדור חופשי מול התותחנים, עשה את זה הפעם בבעיטה ישירה בדקה ה-39. איסמעילה סאר בישל מצד ימין לאדריאן הונו בדקה ה-58 וגם לאמבאיי ניאנג בדקה ה-62, וראן במקום השמיני עם 40 נקודות.

משחקים נוספים

מונפלייה - אנז'ה 2:2
למונפלייה: אנדי דלור (3), אליאס סחירי (16). לאנז'ה: אנג'לו פולג'יני (80), סטפן בהוקן (92), מתאו פאבלוביץ' הורחק (73)

טולוז - גנגאן 0:1
לטולוז: יאיא סאנוגו (20). מרכוס קוקו מגנגאן הורחק (44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully