וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מנהלת הליגה ייצא לכנס יול"ב שידון בלוח הזמנים העמוס של היורוליג

10.3.2019 / 13:08

שמואל פרנקל ישתתף בכנס בו ישתתתפו ראשי הליגות באירופה לאחר ששלח מכתב והתריע על "משימה בלתי אפשרית לליגות המקומיות" בשל עלייה של 34 משחקים בעונה הסדירה בלבד במפעל הבכיר ביבשת

one

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל שמואל פרנקל ישתתף בצוותא עם מנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס וראשי הליגות באירופה בכנס של יול"ב שידון בין היתר בבעיית לוח הזמנים העמוס של היורוליג בעונה הבאה. פרנקל שלח לאחרונה מכתב ובו הדגיש כי לוח הזמנים העמוס של היורוליג, יחד עם הלו"ז של פיב"א לנבחרות, יוצר משימה בלתי אפשרית לליגות המקומיות וייצור בעיות רבות לקבוצות במהלך העונה הבאה.

עוד הציג פרנקל את העלייה המשמעותית של מספר המשחקים ביורוליג בשנים האחרונות: בעונת 2010/11 התקיימו 16 משחקים במסגרת העונה הסדירה של היורוליג, שתי עונות לאחר מכן (2012/13), המספר עלה ל- 24 משחקים והמשיך לעלות גם ב- 2016/17 ל- 30 משחקים. בעונה הבאה צפויים 34 משחקים! כלומר עליה של 112.5 אחוזים במהלך 9 עונות, כאשר ישוחקו 11 משחקים פעמיים בשבוע, לעומת 7 בעונה הנוכחית.

קבוצה אשר תזכה ביורוליג בעונה הבאה, תאלץ לשחק בין 39 ל- 41 משחקים, לעומת קבוצת כדורגל שתשתתף בליגת האלופות ותידרש לשחק 13 משחקים בלבד במסגרת זו. מנהלת הליגה, יחד עם ראשי הליגות האחרות באירופה ינסו למצוא פיתרון על מנת להקל על הקבוצות המשתתפות ביורוליג ובמקביל להגן על הליגות המקומיות.

שמואל פרנקל, עדלי מרכוס פגישת ארגון השחקנים עם מנהלת הליגה. קובי אליהו
משימה בלתי אפשרית? שמואל פרנקל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully