וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בראון עובר בטרייד לאוקלנד ריידרס

הקבוצה שממשיכה להתכונן למעבר ללאס וגאס תשלח לפיטסבורג בחירות סיבוב שלישי וחמישי תמורת התופס, שיקבל כ-30 מיליון דולר מובטחים וכ-54 מיליון בסך הכל בשלוש העונות הקרובות. מדובר בצעד הגדול הראשון של ה-GM החדש של הריידרס, מייק מאיוק

בשנה שעברה, עונתו הראשונה בחזרה ב-NFL, ג'ון גרודן בעיקר עסק בפירוק של אוקלנד ריידרס. העונה לעומת זאת, נראה שהוא והג'נרל מנג'ר החדש מייק מאיוק, מתחילים בבנייה מחדש והצעד הגדול ביותר עד כה הגיע היום (ראשון), כאשר הקבוצה שאמורה לעזוב את המפרץ לטובת לאס וגאס בקרוב סיכמה עם פיטסבורג על טרייד שישלח אליה את התופס אנטוניו בראון תמורת בחירות סיבוב שלישי וחמישי.

היחסים בין בראון לסטילרס התפוצצו לקראת סוף העונה האחרונה והשיא הגיע כאשר התופס הכוכב לא התייצב לשבוע האחרון ולמשחק האחרון של העונה, בו פיטסבורג הודחה סופית מהמרוץ לפלייאוף אחרי קריסה מאכזבת.

בחודש שעבר הגיש בראון רשמית בקשה לעבור בטרייד ולאחר שניהל שיחה ארוכה עם ראשי הסטילרס, כל הצדדים הסכימו שזה אכן הצעד הטוב ביותר. בראון יקלב מאוקלנד חוזה חדש לשלוש שנים תמורת 54.125 מיליון דולר, 30.125 מתוכם מובטחים, כך על פי אדם שפטר מ-ESPN. זאת בניגוד לחוזה שנשאר לו בפיטסבורג, 38.9 מיליון, ללא כסף מובטח כלל.

כמו כל הטריידים, גם זה יוכל להפוך לרשמי רק כאשר העונה החדשה תצא לדרך ביום רביעי.

*** הרץ האחורי קרלוס הייד מצטרף לקנזס סיטי עם חוזה לשנה. הייד בן ה-28 שוחרר מג'קסונוויל ביום שישי ויקבל מהצ'יפס 2.8 מיליון דולר, 1.6 מהם מובטחים.

*** דאלאס והליינבקר שון לי שיפצו את החוזה של השחקן, שאיבד את מקומו כפותח בעונה שעברה. הוא ירוויח 3.5 מיליון בעונה הקרובה במקום 7 מיליון, אך יוכל לקבל 7 מיליון נוספים בעונה הבאה.

* הטייט אנד דוויין אלן, ששוחרר מהאלופה ניו אינגלנד, מצטרף למיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully