וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספסל של הפועל חיפה "המציא" גול של נתניה וגרם לשחקנים להתבלבל

10.3.2019 / 8:24

האדומים ניסו לדרבן את השחקנים בצורה מקורית, אבל זה לא צלח. מימר פספס הארכת חוזה אוטומטית, יואב כץ יכריע אם יישאר בעונה הבאה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בוידאו: חגיגות ההעפלה של הפועל חדרה לפלייאוף העליון

עיקרי הדברים

- השחקנים מאוכזבים: "אנחנו האמא של הפראיירים"

- אכזבה ממספר האוהדים שהגיעו למשחק הקריטי

- הספסל "המציא" גול של נתניה כדי לדרבן את השחקנים

- מימר פספס חוזה אוטומטי, כץ יצטרך להחליט אם ימשיך

seperator

"אנחנו לא פראיירים, אנחנו האמא של הפראיירים", אמרו בהפועל חיפה בעקבות ה-2:2 אמש (שבת) עם הפועל רעננה, שקבע שהקבוצה לא תהיה בפלייאוף העליון. בסיכום התוצאות משאר המגרשים, ניצחון היה מסדר להפועל חיפה את הכרטיס האחרון, אבל היא סיימה בתיקו מאכזב. "איך יכול להיות שאתה מוביל ואתה מקבל גול בסיטואציה כזו? אנחנו נאיביים", אמר אחד השחקנים. "אין סיכוי שאתה לא מנצח משחק כזה בבית. אם לא ניצחנו את רעננה ואת אשדוד בבית, אז מגיע לנו להיות בפלייאוף התחתון". גם המאמן שרון מימר היה מאוכזב מאוד מאי ההעפלה ואמר: "פישלנו. נכנסו לפאניקה דווקא אחרי שהפכנו את התוצאה לכמה דקות, וחבל".

במועדון היו מאוכזבים מאוד ממספר הצופים שהגיעו למשחק כל כך חשוב. 3,600 צופים בלבד פקדו את היציעים, ובמועדון הופתעו מההיענות הנמוכה. "כל שחקן רוצה לשחק מול קהל גדול, אז כשיש קצת מטבע הדברים זה מאכזב", הודה הקפטן גילי ורמוט.

עוד בנושא:

הפועל חיפה נפרדה מהפועל רעננה ב-2:2 ולא עלתה לפלייאוף העליון
מכבי חיפה ניצחה 2:3 בקרית שמונה וסיימה את העונה הסדירה במקום ה-2

עוד באותו נושא

לוח משחקי הפלייאוף: מכבי תל אביב תחגוג אליפות מול מכבי חיפה?

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ההפסדים לקטנות עלו ביוקר. הפועל חיפה מאוכזבת/אדריאן הרבשטיין

במהלך המשחק, אחרי שער היתרון של הפועל חיפה, ניגש גל אראל לספסל כדי לשאול מה התוצאה במשחק המקביל של הפועל חדרה מול מכבי נתניה. באותו זמן הובילה חדרה 0:2, אבל בספסל אמרו לו שנתניה צימקה ל-2:1 רק כדי להטריף את השחקנים. כמה דקות לאחר מכן נתניה באמת צימקה, הקהל החל לחגוג, ואראל היה משוכנע שנתניה השוותה, עד שאוהדים בישרו לו שהתוצאה היא רק 2:1. לא עברו שתי דקות, והפועל חיפה ספגה את שער השוויון, מה שהוציא את הרוח מהמפרשים.

בהפועל חיפה יתמקדו כעת בנסיונות לברוח ממאבקי התחתית כמה שיותר מהר. ניצחון על בית"ר ירושלים במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון יבטיח לקבוצה עונה נוספת בליגת העל, שלקראתה יש עדיין כמה סימני שאלה.

שרון מימר היה זוכה לחוזה לעונה הבאה אוטומטית במקרה של העפלה לפלייאוף העליון, וכעת כשהמשימה לא הושגה הוא יחכה למוצא פיו של הבעלים יואב כץ. השניים כבר החלו בשיחות על חוזה לעונה הבאה, אולם בחיפה העידו שנסיון העבר מלמד שעד שאין חתימה אי אפשר לדעת מה יקרה.

מאמן הפועל חיפה שרון מימר. אדריאן הרבשטיין
פספוס גדול. מימר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully