וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אל תעלו, זה מסוכן. בואו נשמור על ה-0:0"

10.3.2019 / 8:45

אוראל דגני והאדומים כבר השלימו עם התוצאה המאופסת בטדי, לפני שספורי ועאבד החליטו אחרת. רפואה: "מגיע לשחקנים לשמוח"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- אחרי שער הניצחון: אחמד עאבד הוא הסמל של העונה של הפועל תל אביב

- קובי רפואה: "לא חושש מהורדת נקודות, מקווה שנושא החובות יסתדר"

- הפועל תל אביב תעמוד לדין בעקבות השלכת חפצים

seperator

1. כמה שניות לפני שהסתיימו 90 הדקות אמש (שבת) בטדי, עידן כהן רצה להצטרף קדימה להתקפת הפועל תל אביב, אבל שמע את אוראל דגני צועק לו: "עידן, תישאר מאחורה, אל תעלה. בוא נשמור על ה-0:0, זה מסוכן". הקפטן הורה לשחקנים נוספים לא לקחת סיכון והאדומים השלימו עם התוצאה המאופסת נגד בית"ר ירושלים, אבל אז התכניות השתנו. עוז ראלי נתן מתנה, רמזי ספורי ואחמד עאבד אמרו תודה והאחרון קבע 0:1 בתוספת הזמן - ניצחון החוץ הראשון של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים מאז מאי 2010.

הפועל תל אביב שיחקה כדורגל טוב וחיובי בהרבה מאוד משחקים העונה, אבל החמיצה המון מצבים ואיבדה נקודות. אחמד עאבד מסמל במידה רבה את השתלשלות העונה של האדומים, את חוסר הריכוז, חוסר התכליתיות, חוסר הריכוז בפעולה האחרונה. עאבד הגיע כשחקן מוביל ואחד המרוויחים הבכירים בקבוצה, אבל גילה יכולת חלשה לאורך שלבים ארוכים ובבוא הזמן ירד לספסל. אתמול הוא החזיר במשהו וגרם לאוהדים לשכוח הרבה רגעים קשים מהעונה.

עוד בנושא:

עאבד כבש בדקה ה-91, הפועל תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1 בטדי
לוח המשחקים של הפועל תל אביב בפלייאוף התחתון
קלינגר אחרי המשחק: "לא עמדתי במשימה, אבין כל החלטה של חוגג"

עוד באותו נושא

לוח משחקי הפלייאוף: מכבי תל אביב תחגוג אליפות מול מכבי חיפה?

לכתבה המלאה
שוער הפועל תל אביב, מועין חלבי, עם שחקן הקבוצה, אחמד עאבד. יוסי ציפקיס
מסמל את החלק הקדמי של הפועל תל אביב העונה. עאבד/יוסי ציפקיס

2. בשני הניצחונות הרצופים של הפועל תל אביב (הפעם הראשונה שהיא עושה זאת העונה) משהו השתנה. גם ב-0:6 על מכבי פתח תקוה ובוודאי אתמול בטדי, האדומים לא הציגו יכולת מזהירה, אבל בניגוד למרבית העונה - הפעם הם ידעו לנצל מצבים. בסגל של קובי רפואה יש לא מעט בעיות, אבל לאורך העונה הוא נשאר ביחד. אתמול האדומים עברו את בית"ר ירושלים בטבלה ולא במקרה: לבית"ר יש כישרון, להפועל תל אביב יש קבוצה.

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לבית"ר ירושלים יש כישרון, להפועל תל אביב יש קבוצה. גוטליב לפני ורד/יוסי ציפקיס

3. קובי רפואה הגיע למסיבת העיתונאים בסיום ואמר: "קודם כל הניצחון הזה מוקדש לאשתי שחוגגת יום הולדת. לא קל לחיות איתי, אבל היום הניצחון הזה מוקדש לה".

רפואה הוסיף: "למרות שלא נתנו משחק גדול, ידענו שבית"ר חייבת לנצח. הם הסתכלו רק מה הקבוצות האחרות יעשו ולא חשבו עלינו בכלל. עשינו היום צעד משמעותי להישארות בליגה, אבל יש עוד נקודות בקופה ונמשיך לנסות לנצח בכל משחק. זו הפועל תל אביב, זה מועדון שככה צריך להתנהל. אני מרגיש תסכול על הנקודות שכן איבדנו, נעשו סיכום בסוף העונה ויהיה גם הרבה מה להגיד. נתנו פייט והיינו טובים נגד כל הגדולות, גם אם זה לא התבטא בנקודות".

המאמן המשיך: "אני לא חושב שצריך להוריד את השחקנים לקרקע, למה שלא ישמחו? שייהנו וימשיכו לעשות את העבודה. כל הצוות שעובד איתי מנתק את השחקנים מהכל. אף אחד לא נכנס למתחם, השחקנים מתרכזים רק בכדורגל. זה לא קל עם כל הדברים שקורים מסביב, אבל לא ניתן לעצמנו תירוצים".

רפואה התייחס גם לדרישת פיפ"א לתשלום חובות ולאיום הורדת הנקודות: "האחריות עלינו ואנחנו צריכים לדאוג שהראש של השחקנים יהיה נקי וכל נושא החובות יסתדר בסוף. אני לא חושש מכלום, גם לא מהורדת נקודות. אני לא כך כך בקיא בפרטים אבל מבין שמדובר בתהליך ארוך, היום ניצחנו ואני משאיר את הדברים האלה לאנשים שמבינים בזה".

ורפואה סיים: "רק אל תשכחו את אשתי, מגיע לה".

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה, לצד עוזרו, דן רומן. יוסי ציפקיס
לא נותן לשחקנים להתפזר. רפואה עם דן רומן/יוסי ציפקיס

4. שניים מאוהדי הקבוצה נעצרו אתמול לפני המשחק בשל התפרעויות. בנוסף, הקבוצה תעמוד לדין על השלכת חפצים למשחק מצד אוהדיה לכיוון איתמר ניצן עם העלייה למחצית השנייה. אוהדי הפועל טענו כי רימון העשן הצהוב נזרק ליציע שלהם בסיום על ידי אוהדי בית"ר ירושלים והעניין ייבדק. שחקני הקבוצה ספגו יריקות והשלכת חפצים מצד אוהדי בית"ר בירידה לחדר ההלבשה בסיום והדברים אמורים גם כן להירשם בדו"ח השיפוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully